Keyifli okumalar dostlarım 🌺
Seksendört : Kendime yalan söyledim
Gripin: Nasılım biliyor musunYaşadığım talihsizlikten dolayı kendime çok kızmıştım. Adamın da dediği gibi karşımdaki kişi anlayışlı olmayabilirdi ya da bana bir şey olabilirdi .
Tadım kaçmıştı . Yemek yeme isteğinden vazgeçip biraz dolaşmaya karar verdim . Diyarbakırın Ulu Camisi'ne gidip annem için hem dua ettim hem de camiyi gezdim .Annem çok inançlı bir insandı . Dua etmeyi çok severdi .
Biraz gezdikten sonra arabama binip otele doğru sürdüm . Radyodan güzel bir şarkı sesi geliyordu açıp onu dinlendim . Dram bir müzik değildi ama göz yaşlarım akmaya başlamıştı bile .
Annem benim her şeyimdi. Dostum, kardeşim , arkadaşım, can yoldaşım... daha adını koyamadığım her şeyimdi. Babam çok zalim olduğu için çok eziyet etti bize ama en çok da anneme .
Otele geldiğimde arabayı eski yerine park edip arabadan indim . Kilitli olduğuna emin olduktan sonra otele doğru yürüdüm. Mesleğimi kazandıktan sonra aldığım ilk şey arabam olmuştu. Annemle ikimiz binip gezme hayallerimiz vardı.
Asansöre doğru ilerleyip restoran katına çıktım . Saat akşam yemeğine denk geliyordu. Menüye baktığımda boğazımda düğümlendi ama artık toparlamam lazımdı kendimi . Acım hicbir zaman dinmeyecekti ama o babam olacak adama da bundan sonra asla gün yüzü göstermeyecektim. Elindeki her şeyi alacaktım ondan.
Yemek için orta boy bir servis tabağı alıp çok az yemeklerden tabağa koyup biraz da su aldıktan sonra cam kenarındaki iki kişilik bir masaya doğru ilerleyip oturdum . Bedenimin hassas olmayıp da bayılmayacağımı bilsem hiç yemezdim ama mecburdum.
Çatalın ucuyla yemeklere dokunmaya başladım gerçekten hiç yer modum yoktu .
"Merhaba"
Başımı kaldırıp baktığımda şaşkın gözlerle karşımdaki adama doğru döndüm. Koridordaki adamdı bu .
- Merhaba. Bişey mi diyecektiniz ?
"Hayır. Rahatsızlık verdiysem kusuruma bakmayın lütfen. Galiba sizin de canınız yemek istemiyor belki karşınızda biri olursa belki yardımcı olur yemenize . Müsadenizle oturabilir miyim?"
- Kalabalığımı maruz görün lütfen ama yalnız kalmak istiyorum.
"Moraliniz çok bozuk görünüyor muhtemelen yemek yemeyi ihmal ediyorsunuz geçen gün ki baş dönmeniz de bunu kanıtlıyor sanırım. Tekrar ve son kez soruyorum size eşlik edebilir miyim?"
Nasıl olsa kısa bir yemek süreydi. Ondan önce bitirip kalkardım.
- Peki. Buyrun oturabilirsiniz .
"Teşekkür ederim. Adım Alperen Demiroğlu ."
- Duru ben de .
"Memnun oldum . Afiyet olsun ."
- Size de afiyet olsun.
Elimden geldiğince sohbet etmemeye çalışarak bir an önce yemeğimi bitirmeye çalıştım.
"Diyarbakır da mı yaşıyorsunuz?"
-Hayır.
Telefon sesi duyulmaya başladığında benim telefonum olmadığını bildiğimden karşımdaki adamın daha doğrusu adam değil de Alperen Bey desem daha doğru olurdu . Onun telefonuydu çalan bir kere meşgule almıştı fakat arayan ısrarcı birine benziyordu.