POV ROBBIE
'Ja is goed' hoor ik hem zacht zeggen. Ik laat hem los en hij gaat in kleermakerszit tegenover me zitten. 'Oké nou kijk, ik had dus al een tijdje .......' Hij legt me het hele verhaal uit. Ik heb medelijden met hem. Ik zie dat die het er echt heel moeilijk mee heeft dus geef ik hem een knuffel. Zo zitten we voor een tijdje en besluiten dan naar beneden te gaan. We pakken gewoon makkelijk een broodje met beleg. Niks speciaals.We besluiten een film te gaan kijken, maar ik merk de heletijd dat Matthy er niet helemaal bij is. In het midden van de film of zo gaat hij even naar de wc en en besluit ik een biertje voor ons te halen. Als ik in de keuken sta (is naast de badkamer) hoor ik gesnik. Is dat nou Matthy? Vraag ik me zelf af. Ik besluit maar even aan te kloppen. 'J j jha' hoor ik Matthy zeggen. Ik stap binnen en zie dat die heeft gehuild. 'Hé maatje kom hier' zeg ik terwijl ik hem in een knuffel trek. 'Je hebt het er echt zwaar mee hé?' Vraag ik hem. Hij knikt tegen mijn borst aan. Ik besluit weer weg te gaan en hem even alleen te laten.
POV MATTHY
Ik ben weer in janken uitgebarsten. Ik haat me zelf er om dat ik hier om moest janken. Robbie was even gekomen en had me een knuffel gegeven. Toen zei hij dat hij me wel alleen liet, maar of ik daar zo blij mee ben weet ik niet echt. 'FUCK FUCK FUCK, WAT EEN TERING WIJF IS HET OOK!' Hoor ik van de woonkamer af komen. Ik veeg mijn tranen weg en ga kijken bij Robbie. 'Hé maat waarom schreeuwde je zo?' Vraag ik hem. 'Ja nou kijk, ik had mijn appartement samen met mijn vriendin gehuurd. Alleen omdat ze nu weg is gaat dat een probleem worden heb ik net gehoord gekregen via een mail. En ze blijft nu ook niet mee betalen tot ik iets anders heb gevonden. Wat weer betekent dat ik binnen nu en 2 weken iets anders heb gevonden. Wat in deze periode gewoon onmogelijk is' blijft Robbie door ratelen. 'Hé hé hé Robbie rustig, we bedenken wel iets' probeer ik hem gerust te stellen. Hij wordt iets rustiger en knikt.Dan bedenk ik me ineens dat ik het zelfde probleem ga hebben waarschijnlijk. Zou het een idee zijn als... nee slecht idee mat.
Sorry was gisteren vergeten te plaatsen dus bij deze hihihihi :)
Ik wil trouwens proberen iedere woensdag en zaterdag een deel te plaatsen dan weten jullie dat ook.
JE LEEST
'Die zijn ineens wel erg cloos' (bankzitters)
FanfictionHoi hoi Dit is mijn nieuwe boek Ik ga proberen iedere week een deel te uplauden op woensdag Er zullen soms wel extra delen zijn Ow ja. Het is gay. Dus als je er niet tegen kan heb je pech of moet je gewoon weg gaan :)