Deel 32

532 18 4
                                    

POV MATTHY
Ik wordt wakker en zie Robbie naast me liggen. Ik wordt meteen bang en deins naar achteren waardoor ik van het bed af val.

POV ROBBIE
Ik schrik wakker door aan harde bonk en voel gelijk de hoofdpijn van mijn kater opkomen. Ow wacht er was een harde bonk denk ik ineens. Ik kijk om me heen, maar zie niks ook zie ik Matthy niet. Waar zal die zijn. Ik ga recht op zitten en zie hem op de grond liggen met zijn handen op zijn hoofd huilend. Ik schrik heel erg. Ik sta gelijk op en loop naar hem toe. Ik ga voor hem zitten en leg mijn hand op zijn been. Hij schrikt meteen en kijkt me met bange ogen aan. Hij kruipt van me af en blijft me bang aanstaren. Ik krijg hierdoor ook tranen in mijn ogen. Niet wetende wat ik moet doen. 'M m Matthy wat is er aan de hand?' Vraag ik aan hem. 'J jij jij h h hebt m me?' Zegt Matthy stotterend. 'Wat heb ik gedaan Matthy?' Vraag ik. 'Jij kwam gisteren dronke thuis en toen wilde je het met me doen' verteld hij me. Ik schrik. Heb ik dat echt gedaan. Nee toch. Ik ga nadenken. Ik weet wel nog dat ik erg geil was toen ik thuis kwam. Maar dat zou ik toch nooit doen als hij dat aangaf? Toch?. Ineens herinner ik het me weer. Toen ik thuis kwam had hij een nachtmerrie. Zal dit zijn nachtmerrie zijn geweest. 'Matthy wil je even luisten?' Hij knikt. 'Oké kijk. Toen ik thuis kwam had je een nachtmerrie en ik denk dat dit je nachtmerrie was want ik zal dat nooit doen. Dat moet je geloven ik hou zo erg van je en ik respecteer dat je er nog niet klaar voor bent. Ik heb geduld. Ik zal wachten tot dat jij er klaar voor bent.' Hij glimlacht lief naar me na mijn verhaal. 'I ik herinner me ook weer dat jij me wakker maakte' zegt hij tegen me. Ik trek hem in een knuffel en we gaan weer op bed liggen. Mijn ogen vallen bijna dicht, maar ik wacht tot dat hij ligt te slapen. Ik kan het anders niet over mijn hart verkrijgen.

De volgende ochtend gaat rustig aan. We hebben lekker ontbeten en zijn naar kantoor gegaan. Daar aangekomen gaan we een video opnemen. Iets van wie komt het meest aan. Verder hebben we niks op de planning staan dus wordt werken aan eigen video's. Rustige dagje dus

WOOOOOW dit deel en ook nog eens een deel van mijn andere boek. Kan niet beter toch?
Hahahaha

'Die zijn ineens wel erg cloos' (bankzitters) Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu