'He schat, lekker geslapen?' (27)

982 31 1
                                    

Een paar weken later

POV MATTHY
Ik wordt net wakker als ik niemand in mijn armen voel liggen. Ik doe mijn ogen open en kijk eerst naast me, maar zie niemand liggen. Daarna kijk ik een beetje om me heen ook niet. Waar zal hij dan zijn. Als ik dat denk komt de geur van afbak broodjes mijn neus binnen. De laatste paar weken waren echt top weken. Beetje opgenomen voor mijn eigen kanaal en natuurlijk voor bankzitters kanaal. Het aller aller besten is natuurlijk dat Robbie en ik iets hebben. Ik ben wel bang. Bang dat ik te snel ben gegaan net als de vorige keer bij mijn ex. Het voelde toen al niet goed en door dat we zo snel een relatie kregen durfde ik het niet uit te maken. Waardoor ik dus heel lang met haar heb gehad zonder enige gevoelens. Natuurlijk hoop ik niet dat ik geen gevoelens meer heb voor Robbie. Ik verwacht ook niet dat dat gaat gebeuren, maar stel dat. Stel dat dat wel zo is. Dan zou ook onze hele vriendschap verpest zijn. Oké stop Matthyas. Stop met na denken en ga je aan kleden en naar beneden.

Ik stap uit bed trek een jogingsbroek en een t-shirt aan. Gewoon lekker chil. Als ik beneden aankom zie ik Robbie met zijn rug naar me toe. Bezig met eitjes maken. Ik besluit langzaam naar hem toe te lopen en mijn handen op zijn heupen te leggen. Hij schrikt even maar daarna lacht hij een beetje. 'Hé schat, lekker geslapen?' Vraagt die dan. Ik knik tegen zijn schouder aan en zeg dan 'nog wel beetje moe' het klinkt gedempt doordat ik mijn hoofd in zijn schouder heb liggen. 'Kan jij anders al vast borden en zo pakken?' Vraagt die dan lief. Ik knik weer en pak dan alle borden en zo.

Na het eten liggen we op de bank. Na een tijdje denk ik terug aan het moment dat we een relatie kregen:

Ik lig op de bank. Serie te kijken tot dat ik een berichtje krijg van Koen. Ik kijk snel wat hij heeft gestuurd want ik wil niks missen van mijn serie natuurlijk. 'Yo maat zorg dat je over 30 minuten klaar staat op de stoep' ik kijk verward. Hoezo dat nou weer. Daarom stuur ik ook 'hoezo?' Ik krijg al snel een reactie dat ik niet zo veel vragen moet stellen en gewoon moet zorgen dat ik klaar sta. Ik lach om de reactie en begin me maar klaar te maken. Ik trek gewoon iets simpels aan gewoon spijkerbroek en t-shirt het is namelijk best warm. Ook deo ik even snel. Als ik klaar ben is het nog geen 10 minuten later. Ik start me serie weer even op voor dat Koen hier is. Na ongeveer 15 minuten hoor ik de bel al gaan. Ik sta snel op en loop naar de deur. Als ik hem open doe zie ik daar inderdaad Koen staan. 'Ik zag dat je serie aan het kijken was dus dacht dat je al wel klaar was' zegt hij lachend. Ik knik en zeg dat ik nog even snel een paar spullen pak. Hij knikt en zet een stap naar binnen. Als ik alles heb gepakt loop ik met Koen naar buiten en stap zijn auto in. We reiden een eindje en dan stoppen we bij een car pool plaats. Koen pakt iets van de achterbank af en zegt dan 'deze moet je even op doen Mat en ik meen het hou hem op tot dat ik het zeg' ik zie dat hij een soort blind doek vast houd. Ik pak hem twijfelt aan en doe hem dan om. 'Ja ziet die goed?' Vraagt Koen. Ik knik en voel dat we weer beginnen met rijden. Ik probeerde een beetje bij te houden hoe we precies reden, maar na een tijdje was ik mijn oriëntatie volledig kwijt. Na wat voelde als 40 minuten stopen we eindelijk met rijden. 'Oké Mat blijf even zitten ik kom naar jouw kant toe om je te helpen.' Ik knik en hoor Koen uit stappen. Het lijkt net of ik hem nog hoor fluisteren met iemand. Dat zal ik me vast hebben verbeeld. Na even hoor ik de deur bij mij open gaan en helpt Koen me uit de auto. 'Oké we gaan nog even een stukje lopen en dan mag je je blinddoek af zetten' verteld Koen me 'oké ben benoemd' zeg ik daar op. Na een klein stukje lopen voel ik zand onder mijn voeten. 'Oké Mat je mag je blinddoek afzetten' hoor ik Koen weer zeggen. Langzaam doe ik mijn blinddoek af en wat ik dan zie had ik nooit verwacht.

Ja ja dat was weer een deel. Sorry voor de soort van chlifhanger. Jullie weten toch al wel wat er ongeveer nu gebeurd neem ik aan hahahaha. Maar ik vond dat het deel anders te lang zou worden :)

Ow ja ik weet niet of jullie daar een melding van kregen maar ik heb veel delen aan moeten passen de titel dan. De nummer telling klopte namelijk niet. Als het goed is klopt die nu wel weer.

'Die zijn ineens wel erg cloos' (bankzitters) Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu