Ik weet niet zeker meer wie wel en wie niet van de relatie tussen Matthy en Robbie weet. Dus ik ga er van uit dat Raoul wel weet dat Matthy op Robbie is maar niet weet van de relatie. En Koen die weet het wel die heeft Robbie namelijk geholpen met het vragen en Milo weet helemaal niks. Sorry als dit niet klopt.
POV MATTHY
We zijn net klaar met het opnemen van een video over wie het meest aan kan komen. Ik besluit dus even aan een eigen video te werken. Ik kan er alleen niet bij blijven. Ik blijf steeds denken aan gister avond. Die droom. Hoezo zou ik dat zo erg vinden. In een relatie hoort dat toch nou een maal. Mijn ogen zijn onder tussen ook al afgedwaald. Afgedwaald naar de beste en liefste jongen. Mijn Robbie. Ik ben bang dat hij zich er aan irriteert dat ik niet verder wil.
Iets heel anders is trouwens ik zit steeds meer in me hoofd wat nou als Milo er achter komt. En dan bedoel ik over mij en Robbie. Ik ben echt heel bang voor zijn reactie. Dadelijk accepteert hij het niet en is hij er heel erg tegen. Wat moeten we dan doen en wat moeten we dan doen met Bankzitters.POV KOEN
Soms vraag ik me echt af wanneer Mat en Rob het gaan zeggen over hun relatie. Misschien weet Raoul het zelfs al wel. Zal ik het hem soort van vragen, maar niet direct vragen? Ja Koen da gaan we doen, zeg ik tegen me zelf
'Hé Roel' zeg ik tegen hem terwijl ik een randum bureau stoel er bij schuif. 'Ik had een vraag he, zijn die niet ineens heel cloos?' Vraag ik terwijl ik naar Rob en Mat knik. Ze staan weer eens samen in de keuken namelijk. Heel hard te lachen en net iets te dicht bij elkaar.
'Ja nou toen Robbie net het ziekenhuis uit was heeft Matthy tegen mij gezegd dat die wel een oogje op Robbie had' vertelt Raoul mij. 'Ow serieus' probeer ik zo verbaast mogelijk te zeggen. Dit is goed om te weten. Hij weet dus niet van de relatie af. 'Ja, misschien moeten we ze gaan koppelen' oppert Raoul lacherig. 'Hmm das wel een goed idee ik doe mee' reageer ik weer alsof ik niks weet. Ik ga gewoon mee spelen wil wel weten hoe dit afloopt lach ik in me zelf. 'Heb je al een plan?' Vraag ik hem. 'Hmm niet echt, we kunnen eerst nog beginnen met ze vaker iets samen laten doen. Dus ook in een team spel ze samen zetten' zegt Raoul. 'Dat kunnen we inderdaad wel doen' antwoord ik hem. 'Nou ik ga maar weer eens aan het werk. En dit gesprek is nier geweest hé en ik ben hier nooit geweest' zeg ik lacherig tegen Raoul. 'Hu welk gesprek' zegt die op de zelfde toon terug.
Ik loop lachend weg. Voor een deel door Raoul en voor een deel door het plan waar ik aan mee werk terwijl ik al weet dat ze iets hebben.Ik heb besloten dat ik het boek wil gaan afschrijven en dat ik het laat eindigen zodra de rest over de relatie weet en dan nog een epiloog.
JE LEEST
'Die zijn ineens wel erg cloos' (bankzitters)
FanfictionHoi hoi Dit is mijn nieuwe boek Ik ga proberen iedere week een deel te uplauden op woensdag Er zullen soms wel extra delen zijn Ow ja. Het is gay. Dus als je er niet tegen kan heb je pech of moet je gewoon weg gaan :)