POV MATTHY
Ik open mijn ogen en voel iets warms om me lichaam heen. Ik denk even na en besef me dat ik naast Robbie heb geslapen vandaag. Zal het zijn. Nee dat kan niet. Dat zal hij nooit zo maar doen, maar wat als het niet zomaar is? Wacht wat, wat denk ik wel niet allemaal. Ik draai me maar om om te kijken wat het nou was. Inderdaad het was Robbie's arm. Ik merk dat hij ook wakker begint te worden dus besluit maar te doen alsof ik nog slaap en kijken hoe hij reageert. 'Ow wath the fuck' hoor ik hem zachtjes zeggen. Het was dus niet zijn bedoeling. Ik heb geen idee waarom, maar ik voel een steek in mijn hardt. Ik voel dat hij uit bed probeert te stappen zonder mij wakker te maken, wat niet helemaal soepel gaat. Ik moet er door grinniken en hoor daarom 'b b ben j j je w w akker?' hoor ik hem stotteren. 'ja' antwoord ik kil en doe alsof ik nog moe ben. 'h h heb je , nou, nee laat maar' zegt die dan. Ik weet gelijk wat hij bedoeld dus zeg maar 'Ja ik heb je arm om me heen gevoelt, maar vond het niet erg' om hem gerust te stellen. Hij knikt en zie dat hij moet blozen. Vet schattig. Wacht wat. Wat denk ik allemaal.
Robbie besluit maar snel weg te lopen. Wat denk ik voor ons beiden het beste is. Wat gebeurd er allemaal met me. Eerst wordt ik zenuwachtig van het feit dat hij weer bij mij komt wonen. Dan wordt ik zenuwachtig dat hij mijn kin vast pakt. Vervolgens, omdat hij in zijn boxer de kamer in komt en dan nu dit. Ik snap het echt allemaal even niet meer en laaf mijn hoofd in het kussen vallen en staar naar boven. Ik denk heel veel na totdat ik een verlegen stem hoor zeggen: 'm Matt we moeten zo gaan hebben opnames' Ik lift mijn hoofd omhoog om naar hem toe te kunnen kijken en knik naar hem dat ik er zo aankom. Waarom zou hij zenuwachtig zijn geweest. Ik heb echt geen flauw idee.
We zitten in mijn auto. Ik ben al de heletijd aan het na denken wat we de jongens gaan vertellen, waarom we samen rijden, zullen we al gaan vertellen dat we weer samen wonen, moet ik het Robbie vragen. Het komt er op neer dat ik echt heel veel vragen heb op dit moment. 'He waar denk je aan?' Hoor ik Robbie dan vragen. Mijn god hoe weet hij altijd precies wanneer ik ergens mee zit. 'Nou ik vroeg me af wat we de jongens gaan vertellen zeg maar' vertel ik hem maar, gewoon in de hoop dat hij mij een beetje kan gerust stellen.
JE LEEST
'Die zijn ineens wel erg cloos' (bankzitters)
FanfictionHoi hoi Dit is mijn nieuwe boek Ik ga proberen iedere week een deel te uplauden op woensdag Er zullen soms wel extra delen zijn Ow ja. Het is gay. Dus als je er niet tegen kan heb je pech of moet je gewoon weg gaan :)