Φυσικά ο αρραβώνας της Αντιγόνης δεν έμεινε κρυφός. Φρόντισε γι αυτό ο Νικολός, που κερνούσε όποιον συναντούσε, περισσότερο για να το μάθει ο Μπέης.
Εκείνο το πρωί, μόλις μια βδομάδα μετά τον αρραβώνα, ήλθε σκλάβος από το αρχοντικό του Μπέη να ειδοποιήσει τον Νικολό ότι ο αφέντης του, τον περιμένει για ακρόαση το απόγευμα στις πέντε.
Απόρησε για την επισημότητα εκείνος, αλλά τι μπορούσε να πει;
Εν τω μεταξύ, το δεύτερο πλοίο του, ήταν λίγες ημέρες που είχε γυρίσει κι αυτό και τα εμπορεύματα είχαν ξεφορτωθεί, αν και είχαν επιστροφές από τα δικά τους. ΄΄ Το εμπόριο δύσκολα γίνεται αφεντικό'' του είπε ο καπετάνιος του.'' Υπάρχει μεγάλος ανταγωνισμός''!
Ο Μπέης δεν ήλθε αυτήν τη φορά να διαλέξει από την πραμάτεια του καπετάνιου.
Αλλά έφυγε ξανά ο Μανώλης, με το πρώτο πλοίο, μόνο που αυτήν τη φορά θα ταξίδευε στα λιμάνια της χώρας να φέρει προϊόντα που έλειπαν από την αγορά του νησιού.
Και το δεύτερο πλοίο θα έφευγε σύντομα, με εντολή να πάει στην Ευρώπη και να φέρει και τα προικιά της Αντιγόνης. Όλα είχαν διευθετηθεί.
Έφτασε η στιγμή του αποχαιρετισμού της Αντιγόνης με τον αδελφό της το Μανώλη της , που θα ταξίδευε πάλι. Ο χειμώνας δεν είχε περάσει και οι θάλασσες την φόβιζαν όταν αγρίευαν. Εκείνος αγκάλιασε την αδελφή του, της είπε ''συγνώμη δεν κουμαντάρω εγώ'' ψιθυριστά στ' αυτί και αφού πήρε την γλύκα της αγκαλιάς της έφυγε.
Το απόγευμα ήλθε. Η ώρα της ακρόασης έφτασε!
Ο Νικολός ήταν στο αρχοντικό στις πέντε ακριβώς και ο Μπέης πρώτη φορά, τον άφησε να περιμένει αρκετά, ως να τον δεχθεί.
Τον οδήγησαν στην αίθουσα ακροάσεων. Εκείνος καθόταν στο θρονί του, μια πολυθρόνα πιο ψηλά από τις υπόλοιπες και πιο επιβλητική.
Τυπικός και συνοφρυωμένος!
''Κάθισε Νικολό και είπα να σου φέρουν καφέ. Σερβιρίσου από το σοφρά ό,τι σ' αρέσει'' του είπε κι έδειξε όλα τα καλούδια που είχαν αραδιάσει οι σκλάβοι του.
Εκείνος έκανε τον ναργιλέ του. Τα μάτια του ήταν στραμμένα στον Νικολό που τον κοιτούσε αμίλητος.
''Λοιπόν καπετάν Νικολό. Να σου ευχηθώ για τη θυγατέρα σου. Ο Αλλάχ να της δίνει ευτυχία στη νέα της ζωή. ''
''Ευχαριστώ Μπέη μου'', είπε χαμογελαστός ο Νικολό
''Και τώρα να μιλήσουμε ντόμπρα ωρέ, αυτός ο γάμος είναι δική σου επιλογή, σωστά; Μη μου πεις ότι η θυγατέρα σου ερωτεύτηκε κάποιον κοντά στην ηλικία του πατέρα της! Και πού τον είχε συναντήσει;''
YOU ARE READING
''Η Άνοιξη είναι ακριβή''
Historical FictionΜυθιστόρημα δράμα εποχής τέλος Τουρκοκρατίας αρχή επανάστασης. Το εξώφυλλο καλλιτεχνήθηκε από τον καλό φίλο Giannis Pit (https://www.wattpad.com/user/GiannisPit)