Παρασκευή απόγευμα θα συναντούσαν τον Γιουσούφ. Ήταν ήδη καλεσμένοι του και δεν μπορούσαν να αρνηθούν.
Για τον γιατρό ήταν η ημέρα της επίσκεψης στο Περιστέρι. Από το πρωί έλειπε και τα δυο αδέρφια πέρασαν την ημέρα τους συζητώντας ανάλαφρα στο σπίτι μια και ο βροχερός καιρός δεν επέτρεπε βόλτες.
Η βροχή σιγανή μεν, αλλά συνεχής, είχε μουλιάσει ως το απόγευμα τον τόπο.
Η Αντιγόνη έδειξε του Αλέξανδρου πού κρύβει τα χρήματά της ο άντρας της. Προσπαθούσαν να σκεφτούν τον τρόπο που θα έπειθαν τον γιατρό να δώσει χρήματα
''Δικά μου είναι να πάρει η ευχή γιατί να μην μπορώ να τα διαχειριστώ;'' αγανακτούσε η Αντιγόνη
''Παραδόσεις είπε ο παππούς, να τις διαφυλάξουμε αδερφούλα, έτσι έχουν τα πράγματα και δεν είναι καιρός τώρα να αλλάξουν. Αν του ζήταγες τα μισά χρήματα όπως θες, θα σε ρωτούσε τι τα θες. Αν έλεγες για να βοηθήσεις τους κατοίκους;''
''Τόσα χρήματα για βοήθεια Αλέξανδρε; Άσε που δεν νομίζω να δεχόταν. Όμως αυτό σκέφτομαι να του πω τελικά, αλλά προσπαθώ μήπως μου έρθει μια ιδέα πειστική. Εξάλλου, πώς θα είμαι σίγουρη ότι δεν θα το αναφέρει σε κάποιον ασθενή του που ανήκει στους φτωχούς και θα έπρεπε να πάρει χρήματα λογικά και εκείνος θα με διαψεύσει; Δεν ξέρω τι να κάνω...''
''Αν πεις ότι σας κλέψανε;''
''Και αφήσανε να μισά χρήματα; Και όλα να τα πάρω , ο Απόστολος να είσαι σίγουρος Αλέξανδρε, θα τρέξει στον Αγά και θα το καταγγείλει. Και ο Γιουσούφ θα κάνει τα αδύνατα δυνατά να βρει τους ληστές. Γιατί θα το πιστέψει κι εγώ δεν θα μπορώ να του πω την αλήθεια. Όχι, δεν μπορώ να πάρω στο λαιμό μου κάποιον αθώο, γιατί δεν ξέρω αν θα την πληρώσει κάποιος και ποιος θα είναι αυτός''
Όταν ήρθε η ώρα της επίσκεψης στο αρχοντικό ακόμη ψιλόβρεχε. Ευτυχώς, το σπίτι του Γιουσούφ ήταν κοντά στο δικό τους.
Εκείνος τους περίμενε έχοντας δώσει εντολή να ετοιμάσουν πολλές λιχουδιές και ροφήματα για τους καλεσμένους του.
Μιλήσανε και γελάσανε σαν παλιοί φίλοι, ανταλλάξανε απόψεις για πολλά θέματα, εκτός από αυτά που φέρνουν σύγκρουση.
Ευχάριστα πέρασαν την ώρα τους άλλες δύο φορές που επισκέφθηκε ο Αλέξανδρος τον Αγά.
Πώς πέρασε η εβδομάδα ούτε που το κατάλαβαν
Την επομένη θα ερχόταν ο πατέρας τους. Έπρεπε να μιλήσει με τον Απόστολο. Βρήκε την ευκαιρία απόψε το βράδυ που ζήτησε να αποσυρθούν νωρίς .
YOU ARE READING
''Η Άνοιξη είναι ακριβή''
Historical FictionΜυθιστόρημα δράμα εποχής τέλος Τουρκοκρατίας αρχή επανάστασης. Το εξώφυλλο καλλιτεχνήθηκε από τον καλό φίλο Giannis Pit (https://www.wattpad.com/user/GiannisPit)