Κεφάλαιο 19

18 5 9
                                    

Ώρα για τσάι σήμερα, στο αρχοντικό του Αγά! Ήταν η ημέρα της επίσκεψης. Η αλήθεια είναι ότι η Αντιγόνη αν και κακοδιάθετη γιατί κατανοούσε τι της συνέβαινε, ήθελε να ξεδώσει λίγο συζητώντας με τον καλό της φίλο. Γιατί για εκείνη, ο Γιουσούφ ήταν ένας πολύ καλός της φίλος. Δεν άφηνε το μυαλό της να επεξεργαστεί περισσότερο τα συναισθήματά της και τα δικά του.

Μα ο Γιουσούφ που είχε ανεπτυγμένη ευαισθησία σε ό,τι αφορούσε την Αντιγόνη, πρόσεξε τη διάθεσή της και τη σεβάστηκε.

Προσπάθησε να της αποσπάσει το νου από όσα σίγουρα την απασχολούσαν, αλλά όταν δεν το κατόρθωσε της μίλησε στα ίσα

'' Τι συμβαίνει Αντιγόνη; Κάτι έχεις, κάτι σε απασχολεί. Και αν κρίνω από όσα μου είπε ο άντρας σου τις προάλλες που ήρθε για να με χαιρετήσει, όπως είπε, κατανοώ ότι κάτι σου έχει χαλάσει τη διάθεση''

Ήλθε ο άντρας της; Και του είπε του Γιουσούφ...αλήθεια τι του είπε; Πρέπει να μάθει.

''Θα σου πω Γιουσούφ. Μα πες μου τι σου είπε ο Απόστολος;''

'' Ο ανόητος μου ζήτησε να μην σου πω τίποτε, λες και είναι δυνατόν να κάνω εκείνον φίλο καλύτερο από σένα. Ήρθε για να ζητήσει άδεια να πηγαίνει και στην Αγιά. Μου είπε ότι ήταν και δική σου επιθυμία. Του την έδωσα φυσικά. Κατάλαβα Αντιγόνη ότι θέλεις να φεύγει μακριά από εσένα κάποιες ημέρες. Σου φέρεται άσχημα; Πες μου Αντιγόνη, την αλήθεια όμως''

''Όχι Γιουσούφ, δεν μου φέρεται άσχημα, αλλά ναι θέλω να απασχολείται εκτός νησιού κάποιες μέρες να είμαι ήρεμη''

''Κοίτα, μου ζήτησε να μη δίνω συχνά άδεια σε σένα να πηγαίνεις στο Πυργί και να μιλήσω του πατέρα μου να μη δίνει στα μέλη της οικογένειάς σου άδεια για να έρχονται εδώ, τουλάχιστον όχι συχνά''

Η Αντιγόνη τα έχασε. Δεν το περίμενε ότι θα ήταν τέτοιο φίδι ο άνθρωπος που παντρεύτηκε!

''Δεν το πιστεύω όλο αυτό που μου λες Γιουσούφ...Είναι δυνατόν να μη θέλει να βλέπω την οικογένειά μου; Σου είπε τον λόγο;''

''Ναι Αντιγόνη μου, μου τον είπε...όμως μην στενοχωρηθείς, δεν τον πιστεύω και του απάντησα καταλλήλως, αλλά μου είπε ότι σου βάζουν ιδέες για ανεξαρτησία της Ελλάδας από εμάς τους Οθωμανούς''

''...............................Τι έκανε λέει;'' Η ερώτηση ακούστηκε ξεψυχισμένα από μια έντρομη Αντιγόνη , που πετάχτηκε ορθή, ανοίγοντας διάπλατα τα μάτια της! Τι ήταν αυτό που είπε ο άντρας της;

''Η Άνοιξη είναι ακριβή''Where stories live. Discover now