Τετάρτη ήλθε ο καπετάν Νικολός στο σπίτι της κόρης του στο Μαράθι. Ήταν ελαφρώς συνοφρυωμένος, γιατί δεν ήξερε τι υποδοχή του επιφύλασσαν, αλλά ευτυχώς ο Απόστολος ήταν στο Περιστέρι και η Αντιγόνη ήταν πιο θερμή με τον πατέρα της.
Τα δυο παιδιά του αμέσως τον πήραν στη σάλα για να του διηγηθούν όλα όσα έμαθαν από το Νότη, αλλά και να τον ενημερώσουν για τις πεποιθήσεις του γαμπρού του. ''Πρόσεχε πατέρα μη σου ξεφύγει καμιά κουβέντα για τις ετοιμασίες για την εξέγερση'' είπε ο Αλέξανδρος.
Δεν μπορεί να πει κανείς ότι δεν τρόμαξε με όσα έμαθε για το γιατρό που ''φόρτωσε'' στην κόρη του και είχε δίκιο να του κακοκαρδίζει. Μα είναι δυνατόν μέσα στο σπίτι της να προσέχει τον άντρα της; Πώς θα μπορέσει να βοηθήσει τον αγώνα;
Ήδη η Αντιγόνη επανέλαβε όσα είχε πει του Απόστολου εκείνο το βράδυ, για να μπορέσει να πάρει τα χρήματα της προίκας της.
''Κόρη μου σε τιμά που θέλεις να βοηθήσεις με αυτόν τον τρόπο. Όμως είναι δικά σου τα χρήματα. Βέβαια δεν έχω την οικονομική δυνατότητα αυτήν την περίοδο με την χρηματοδότηση του αγώνα αλλά και με τους φόρους, για να σε βοηθήσω κι εγώ κόρη μου ''
''Το ξέρω πατέρα, αλλά και η προίκα μου δεν είναι δικά μου χρήματα αφού δεν τα διαχειρίζομαι. Και τώρα πήρα την άδεια για να χρησιμοποιήσω όσα θέλω, μόνο και μόνο επειδή είναι για το καλό του Απόστολου, ό,τι κάνω, μου είπε, εξ ονόματός του''
Σώπασε ο Νικολός.Τι άνθρωπος αυτός ο Απόστολος. Και του τον σύστησαν για καλό. Μα τώρα υπήρχαν πολλά που έπρεπε να σκεφθεί, άλλα που προείχαν, λύσεις στα τόσα προβλήματα που αντιμετώπιζαν
''Κοίτα Αντιγόνη, τι σκέφτηκα'' είπε μετά από λίγο ο Νικολός.
''Πρέπει κατ' αρχάς να προσκαλέσεις εδώ για φαγητό, όσους είναι ευκατάστατοι, έμποροι και κτηματίες. Θα το δικαιολογήσεις στον άντρα σου, ότι έτσι τους παίρνεις με το μέρος σου, με το μέρος του, για τα σχέδιά σου για την ανέλιξή του στην τοπική κοινωνία. Και να γίνει η πρόσκληση τώρα που είμαι εδώ. Θα μάθω από το Νότη και τον καπετάνιο, ποιοι είναι εμπιστοσύνης και θα βρω ευκαιρία να τους μιλήσω και για χρηματική βοήθεια, αλλά και μήπως κάποιος έμπορος δεχθεί να παρουσιάσει το πλοίο για δικό του. Ο Γιουσούφ πριν λίγο ήλθε στο νησί. Ο προηγούμενος εκπρόσωπος του Μπέη, πέθανε πριν λίγες ημέρες. Άρα δεν μπορεί να διαψεύσει ότι έδωσε άδεια να επισκευάσει το πλοίο ο Νότης. Έτσι θα το φέρουμε στο λιμάνι και θα βγει στις αγορές να πάρει τα κανόνια που θέλει. Εγώ πρέπει να μιλήσω με το Νότη. Εσύ τι λες για τις ετοιμασίες;''
YOU ARE READING
''Η Άνοιξη είναι ακριβή''
Historical FictionΜυθιστόρημα δράμα εποχής τέλος Τουρκοκρατίας αρχή επανάστασης. Το εξώφυλλο καλλιτεχνήθηκε από τον καλό φίλο Giannis Pit (https://www.wattpad.com/user/GiannisPit)