2.5

33 7 1
                                    

Pars 👆🏻

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Pars 👆🏻





Badem : Nerede kaldın dünyanın en yakışıklı nişanlısı?

Nişanlım : Kapının önündeyim nişanlım. İn aşağıda gülcemalini göreyim.

Okuduğum mesajla gülümseyip hemen hazırlanmaya başladım. Üzerime kapüşonumu kafama şapkamı taktım montumu da üzerime geçirip çantamı aldım ve hızla odamdan çıktım. Merdivenlerden koşarak inerken abimle karşı karşıya geldik gözleri bedenimde turlayıp yüzüme çıktı ayy ne var be nişanlıyım ben.

"Hayırdır nereye böyle?" Diye sordu tek kaşını kaldırarak.

"Dışarıya çıkıyorum abicim." Dedim yanından geçerken sırıttım "müsaadenle."

"Kiminle?" Gülümsedim ve parmağımı gösterdim.

"Nişanlımla hadi tutma beni akşama görüşürüz." Yüzündeki ifade tek lafımla değişirken "bana bak." Dedi merdivenlerin korkuluklarına kollarını yaslayıp.

"Nişanlandın diye seni o dingille paylaşacak değilim." Dedi ve ekledi kıskanç bir tavırla "akşama erken gel nişanlın filan dinlemem dalarım sırığa." Abimin söylediğine güldüm aşırı kıskanıyordu bu beni yaaa.

"Tamam abi hala senin kardeşinim." Diyip yanağından sıkıca öptüm "hadi görüşürüz."

"Görüşürüz dikkatli ol." Diyip merdivenlerden indi ve kapıya kadar bana eşlik etti. Kapıyı açtığımda bir adet bana gülümseyen uzun boylu yakışıklı nişanlımı gördüm ve gülümsedim.

"Hey masallah bu güzellik benim mi? Hey maşallah analar neler doğruyor." Diyip bana hayranlıkla bakarken gülümsedim. Tam ona cevap verecektim ki arkamda duran abim benden önce davrandı.

"Lan hıyar ben buradayım abisi burada hatırladın mı beni?" Mert kendini düzeltip abime bakarken bende hızla ayakkabımı giyinip Mert'in yanında yerimi aldım.

"Seni unutmak ne mümkün abi ben zaten sana dedim valla maşallah analar ne yiğitler doğuruyor." Dediğinde dudaklarımı gülmemek için birbirine bastırdım.

"Şimdi seni bir doğurtacağım tövbe tövbe."

"Uff tamam abi varmasana nişanlımın üzerine o ne dediğini biliyor mu aşktan gözlerimiz kör olmus birbirimize bakmaktan sende kalmış nişanlımı azarlıyorsun. Ben senin o şirret sevgiline bir şey diyormuyum?" Abim kaşlarını çatıp kollarını göğsünde birleştirdi "diyemezsin tamam mı kafanı kırarım o senin yengen yengen." Dedi Adnan bey gibi gerçekten artık çıldıracağım.

Kolumu Mert'in beline yerleştirip gülümsedim.

"İyi bu yakışıklı delikanlı yiğit de senin enişten bu duruma ne kadar çabuk alışırsan senin için o kadar iyi olur abicim. Kuş öldü beybi." Diyip Mert'e gülümsedim Mertte bana karşı gülümseyip "aslan yarim nasıl da evinin erkeğinin arkasında. Çok şükür rabbim bugünleri de gördüm."

İKİ DİRHEM BİR ÇEKİRDEK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin