'Oy ve yorum yapmayı unutmayın...'
Kime : Eymen
"Sapık mısın sen?"
Kimden : Eymen
"Hayır değilim. Dudağında ayran kalmış. Suçlusu ben miyim?"
Gülümsedim. Telefonumun kamerasını açıp yüzüme baktım. Gerçekten ayran bulaşmıştı hemen dilimle yaladım. Telefonuma mesaj gelince hemen mesaja girdim.
Kimden : Eymen
"Ah neden yaptın bunu. Ben silecektim oysaki. :)"
Kime : Eymen
"Bizim sınıfta mısın?"
Yazıp etrafı kontrol etmeye başladım. Kesinlikle buralarda bir yerlerdeydi.
Kimden : Eymen
"Sizin sınıfta değilim. Buda sana ipucu olsun. ;)"
Gülümsedim. O zaman başka sınıfları karış karış gezip onu bulmam gerekiyordu.
Kime : Eymen
"Çok sağol çok yardımcı oldun.:)"
Kimden : Eymen
"Rica ederim. İyi dersler kızıl yarim.:)"
Kime : Eymen
"Sağol sanada. :)"
Yazıktan sonra internetimi kapattım. Derse odaklanmaya başladım. Mukaddes hoca sınavlarımızı okurken ben ve Melisa soru çözüyorduk.
Aradan kaç dakika gecti bilmiyorum zil caldı ve Melisa'yla yerimizde gerilmeye başladık.
"Sırtım ağırdı ya."
"Hem sırtım acıdı hemde uykum geldi." Diyip esnemeye başladım. Elimi ağzıma götürürken karşı kapıdan beni izleyen bir adet Mert görüş alanıma girdi.
Aslında Mertte çok yakışıklı çocuktu. Ama herkes onun çapkın olduğunu söyleyip duruyordu. Bende birkaç kere bizim sınıftan bir kızla konuştuğunu görmüştüm o kadar. Mert'i sevmemek için herhangi sebebim yoktu ama ne bileyim çoğu insan öyle söyleyincede insan ister istemez inanıyordu.
Bana bakıp gülümsedi ve sınıfına girdi. Birkaç dakika sonra Murat sınıfa geldi. Melisa'yı kolundan tutup sınıftan çıkardı. Bende kollarımı sıraya koyup gözlerimi kapatmıştım ki çok güzel bir koku ile gözlerimi araladım.
Mert gözlerini benden ayırmadan sırama oturdu. Bu durum ister istemez hoşuma gidiyordu aslında. Ne bileyim birileri tarafından sevilmek güzel bir duygu değil mi?
Oda benim gibi kollarını sıraya koyup yüzünü kaslı kollarinin arasına aldı. Oha bu nasıl bir koldur iki kolumu birleştirsem onun kolu kadar etmez kafan kadarda kası var çocuğun ondanda olabilir. Neyse canım ne olursa olsun sonuçta çocuğun kolu cok kaslı diyen iç sesime katıldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İKİ DİRHEM BİR ÇEKİRDEK
Teen FictionNormal hayatımın içine giren anormal insan seni seviyorum. "Normal çift değiliz biz manyağız." 🦋 30.11.2018