"Oy ve yorumlarınızı bekliyorum. Şimdiden okuyan oy veren herkese teşekkür ederim^^"
Kime : Eymen
"Ne var bunda hep Mert peşimdedir ki?"
Kimden : Eymen
"Bunu bende biliyorum bade. Ama bugün ona karşı tavrın çok başkaydı."
Kimden : Eymen
"Bakışların bile değişmişti."
Kafamı telefondan kaldırdım. Gerçekten değişmişmiydim ona karşı bilmiyordum. Tekrardan telefona kafamı gömdüğünde üçüncü mesaj geldi.
Kimden : Eymen
"Ondan hoşlanmaya mı başladın gerçekten?"
Bu sorunun cevabını kendime bile veremiyordum ki. Hem birgünde bu işler oluyormu ki?
Kime : Eymen
"Birgünde birisine karşı hoşlanmak oluyormu ki?"
Kimden : Eymen
"Neden olmasın olur tabi."
Tam cevap verecektim ki yanıma biri oturdu. Kafamı çevirip baktığımda Merti görmeyi beklemiyordum. Gözlerindeki kocaman endişeyle bana bakıyordu.
"İyi misin?"
"İyim iyim de senin ne işin var burda? Derste olman gerekiyordu." Bankta biraz daha yanıma sokuldu.
"Pencereden seni iyi görmedim. Öyle görüncede gelmek istedim."
"Ama ders-" sözümü tamamlamadan tekrar konuştu.
"Dersimiz boştu zaten. Mukaddes hoca sınavlarınızı okuyordu bizide serbest bıraktı. Düşünme sen bunları."
Gözümün önüne gelen birkaç sac tutamını kulağımın arkasına atıp.
"Peki." Dedim.
Gözümü ondan çekip etrafa bakındım. Herkes birşeylerle uğraşıyordu. Kızlar voleybol oynarken erkekler Akif hocayla maç yapıyorlardı.
Onlardan gözlerimi çekip aklima gelen soruyla gözlerimi karsıdakı duvara sabitledim.
"Neden?"
"Ne?"
Gözlerimi gözlerine diktim.
"Neden peşinden koşan kızlar varken benim peşimdesin?" Gülümsedim ellerimi birleştirip kucağıma aldım.
"Sanırım bu çok klişe oldu." Gülümsedi.
"Biraz öyle oldu ama sorun değil." Söylediğine beraber güldük. Daha sonra ben gülerken elini yanağıma koydu. Birden gülmem kesildi kas katı kesildim.
"Dudağının iki yana kıvrılması bile ayrı güzelken sen bana neden diye soruyormusun? Gerçekten bunu soruyormusun kızıl yarim."
Eli hala yanağımı okşarken cevap veremiyordum. Dokundu yer sımsıcak olmuştu.
Kendime geldiğimde hemen geri çekildim ve ayağıya kalktım. Akif hocanın yanına gittim.
"Akif hocam ben sınıfa gitsem olur mu?"
"Olur." Diye cevap verdikten sonra koşar adım sınıfa çıkmaya başladım. Tam bizim sınıfın kapısına gelmiştim ki arkadan birinin itmesiyle sınıfa girmiştim.
Arkamı döndüğümde inek Arzuyu beklemiyordum.
"Ne yapıyorsun be!!" Arzu işaret parmağını sallayıp.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İKİ DİRHEM BİR ÇEKİRDEK
Ficção AdolescenteNormal hayatımın içine giren anormal insan seni seviyorum. "Normal çift değiliz biz manyağız." 🦋 30.11.2018