0.3

190 77 3
                                    

(Ali 👆🏻)

Dersler bittikten sonra eşyalarımı toplayıp sınıftan çıkmak icin hızlandım. Arkamdan Melisa bana bağırdı.

"Bade nereye gidiyorsun?" Arkamı dönerek

"Sen git benim biraz işim var."

Beni okeyleyip Murat'la beraber çıkışa doğru yürüdüler. Bende önüme dönerek hızlıca müzik odasına doğru indim. Dediği gibi masanın altına eğildim siyah bir kutu orada beni bekliyordu. Gülümsedim kendi kendime konuşmaya başladım.

"Gel buraya kutucuk gel." Uzanıp kutuyu aldım. Ceketimin cebindeki telefon titreyince kutuyu masaya bırakıp elimi ceketimin cebine sokup telefonu aldım.

0534.......: Şimdi aç yüzünün ifadesini merak ediyorum😘

Telefondan başımı kaldırıp etrafa baktım ama kimse yoktu. Onu boşverip telefonu masanın üzerine koydum. Kutuyu alıp açtım. Kutunun içinden çikolatalar, sakızlar, bir kaç tane gizliden çekilmiş fotoğraflarım, ve mavi renginde kulaklık vardı. Allahım en sevdiğim renk kulaklığımda kırılmıştı zaten çok iyi oldu.

Hemen kuruyu bırakıp telefonu elime aldım.

Bade : Yaaa çok teşekkür ederim. Bunlar çok güzel.

(Görüldü)

Hemen görüldü olmustu kısa suredede mesaj gelmişti.

0534.......: Rica ederim kelebeğim. Duydum ki kulaklığın bozulmuş hemen aldım beğendin mi?

(Görüldü)

Gülümsedim. Ama aklıma gelen şeyle hemen mesaja cevap verdim.

Bade : Sen kulaklığımın bozulduğunu nerden biliyorsun?

(Görüldü)

0534.......: Bade sen beni hafife mi aldın şuan? :D

0534.......: Hem herşeyi sorup durma. Anın keyfini yaşa kızılım.

(Görüldü)

Salak salak salak ya yerim ama ben bunu.

Bade : Öyle oldu sanırım :D

Bade : Yok öyle ya bana şantaj yapıp hapse atarsan :D

(Görüldü)

0534.......: Yuh be kızım ne elham yaptın. Alt tarafı çikolata, iki çekilmiş tatlı fotoğraf, birde kulaklık nedir yanı? :D

0534.......: Tamam teşekkürünü sonra edersin. :) Şimdi çık yoksa okulda kilitli kalacağız.

(Görüldü)

Bade : Tamam tekrar teşekkür ederim. Hepsini çok beğendim fotoğraflarımı saymazsak tabi. :)

(Görüldü)

0534.......: Bence çok güzelsin. Sadece bana özelsin.

İstemsizce derin bir nefes alıp verdim. Ya bu adam benim neyimi sevmiş ki ruhsuzun tekiyim ben. Elimdeki telefon tekrar titreyince mesaja baktım.

0534.......: Bakma öyle hadi çık yoksa kilitli kalacağız.

(Görüldü)

Yüzümde gülümsemeyle mesaja cevap verdim.

Bade : Tamam. Herşey için çok teşekkür ederim :)

(Görüldü)

Mesajına cevap vermeden önce eşyalarımı topladım. Kutudan bir çikolata alıp kutuyu çantama koydum. Çantamı sırtlayıp yürüyerek mesaja baktım.

0534.......: Rica ederim ama ben öyle kuru kuruya teşekkür kabul etmiyorum :)

(Görüldü)

Bade : Hayin, Şantajcı :D biliyordum bunu yapacağını :D

yazıp gülmeye başladım kendi kendime.

(Görüldü)

0534.......: Hahahaha :D yaşasın hades :D ölsün selena :D

0534.......: Kızım ayrıca bir gülme şöyle ortalık yerde ısırasım geliyor. :)

Hem yazdığına gülüp bende yanaklarım kizarirken etrafimada bakınmayı ihmal etmedim ama yoktu.

Bade : Nananana selena selena :D

Bade : Tamam gülmem. :)

Diyerek kapattım telefonu okuldan çıkıp çıkışa doğru yürümeye başladım. Tekrardan telefonuma gelen bildirim sesiyle telefonu elime aldım.

0534.......: hahahaha :D

0534.......: Aferim benim kızılıma :)

0534.......: Şimdi gelelim isteğime çikolataları beraber yiyeceğiz :D

İKİ DİRHEM BİR ÇEKİRDEK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin