Sonunda sınav sonuçlarımızın açıklanacağı o gün gelmişti ve ben ölümüne heyecanlıydım. Yanımda Mert ellerimi tutmuş bana destek olurken sistemin açılmasını bekliyorduk."Mert açılmıyor kesin kazanamadım o yüzden açılmıyor." Dedim stresten tırnaklarımı kemirirken. Mert ise saçlarımdan öpmüş ve kollarını boynuma sarmıştı.
"Sevgili nişanlım birazcık sakin olur musun? Hem sen kesin kazanmışsındır merak etme." Boynuma sardığı ellerine ellerimi atıp parmaklarımızı birleştirdim.
"Ya aynı üniversiteyi kazanamadıysak çok korkuyorum Mert." Dedim ve kafamı kaldırıp iç çekerek yüzüne baktım "ben sensiz yapamam." Mert'in bakışları aşkla parlarken gülümseyip dudaklarını dudaklarıma bastırıp çekildi ama çok uzaklaşmadı "ben sensiz ne yaparım? Hım? Sen merak etme." Diyip alnıma bu sefer dudaklarını bastırdı "biz birlikte olacağız hep."
"Nerden biliyorsun?"
"Biliyorum sen benim ruhumun aynasısın sensiz bir adım ileriye gidebilir miyim ben hiç?" Gülümseyip kollarına daha çok sarıldım. Sonunda sistem açılırken heyecanla bağırdım "açıldı açıldı Allah'ım çok şükür." Şifremi ve TC kimliğimi girip sisteme giriş yaptım. Sınav sonuçlarına tıkladığımda da gözlerimi kapadım.
"Bakamayacağım ben Mert ne olmuş kazanmış mıyım?" Mert bir süre sessiz kalınca tekrar sordum "Mert ne olmuş kazanamadım mi bir şey söylesene sevgilim?"
"Açta kendin bak sevgili psikoloğum." Dediği şeyle gözlerimi hızla açtım ve ekrana baktım. Ekranda aynen şöyle yazıyordu "Hacettepe üniversitesi tıp fakültesi ruh sağlığı ve hastalıkları anabilim dalı." Kazanmıştım.
"Mert kazanmışım." Diyip şaşkınlıkla ekrana bakarken Mert benim başımdan öpmüştü.
"Kazanmışsın benim akıllı nişanlım." Ayağıya kalkıp gülümsedim ve Mert'e sarıldım.
"Mert kazanmışım." Mert bana sıkıca sarıldığında "kazanmışsın aferin sana aferin." Beni kendinden uzaklaştırıp yanaklarımı sıktı "ben zaten biliyordum kazanacağını."
"Mert sana bakalım hemen sana bakalım." Diyip Mert'ten hızla uzaklaşıp şifresini TC kimlik numarasını girdim. Gözlerim ekranda gezinirken sınav sonucu diyip tıkladım ve Mert'in kazandığı yere baktım. Şak diye kazanmıştı sevgilim tam on ikiden vurmuştu.
"Hacettepe üniversitesi iç mimarlık ve çevre tasarımı programı." Yazıyordu çıldıracaktım aynı üniversiteyi kazanmıştık ama sanırım fakültelerimiz uzaktı.
"Mert kazanmışsın, Mert kazanmışsın." Heyecanla ayaklanıp Mert'in boynuna sarılıp bacaklarımı beline sardım.
"Mert aynı üniversiteyi kazanmışız Mert çıldıracağım." Diyip boynunu sıkı sıkı öptüğümde Mert buna gülüyordu.
"Evet kazanmışım ve evet kazanmışız hemde aynı üniversiteyi."
"Mert seni çok seviyorum." Gülümseyip dudaklarımı dudaklarına bastırıp yumuşak bir şekilde öptüğümde oda bana karşılık verdi. Mert dudaklarını dudaklarımdan ayırdığında gülümsedi bende ona gülümsedim ve alnımı alnına dayadım.
"Sen mükemmel bir şeysin seninle evleceğim için çok şanslıyım." Mert sırıtarak ellerini belime indirip belimi okşadı.
"O şans bana ait efenim."
"Mert ya ben seni çok seviyorum çok aşığım sana." Diyip kucağından hızla indim ve birkaç hafta önce ona aldığım içinde yüzük olan kütüğü çekmecemden hemen Mert'in önünde diz çöktüm. Yüzüğün kutusunu açıp Mert'e gülümsedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İKİ DİRHEM BİR ÇEKİRDEK
Teen FictionNormal hayatımın içine giren anormal insan seni seviyorum. "Normal çift değiliz biz manyağız." 🦋 30.11.2018