'Yorumlarda görüşelim. ^^ keyifli okumalar.'
Ali'yle konuştuktan sonra o sınıfına gitmiş bende öğretmenler zilinin çalmasına saniyeler kala sınıftan dışarı atmıştım kendimi.
Duyduklarım sindirebileceğim şeyler değildi. Birde Mert'i düşünüp duruyordum. Nasıl yaşıyordu bu durum karşısında hiç bilmiyorum.
Lavaboya ellerimi dayamış sadece ne yapacağıma bundan sonra ne yapacağıma karar vermeye çalışıyordum. Tamam Mert'ten hoşlanıyordum ve bu durum karşısında onu asla bu durumda bırakamazdım. En azından acısını benimle paylaşmasına izin vermeliydim.
Musluğu açıp yüzüme gözüme su vurduktan sonra birkaç tane pecete kopartıp yüzümü ve boynumu kuruladım. Peceteleri çöpe atıp lavabodan çıktım.
Birkaç adım atmıştım ki kolumun çekilmesiyle duvara amele sümüğü gibi yapışmam bir oldu.
"Bade bütün gün ruh gibi gezindin bir problem mi var?" Diyen mertle donup kaldım. Birde utanmadan soruyormuydu bunu?
Kolumu Mert'ten kurtarıp cevapladım.
"Sanane seni ilgilendiren bir durum yok." Diyerek sert çıkıştım. Bütün gün o inekle konus gül sonra gel bu soruyu sor Allah allah yok öyle bir dünya canım.
Mert kaşlarını çatarak konuştu.
"İlgilendirir hemde bal gibi ilgilendirir. Neyin var?" Kollarımı göğsümde birleştirdim ve benden beklenilecek bir rahatlıkla ve sakinlikle cevapladım.
"Bende sanane dedim. Hem sen git o inek Arzuyla konus muhabbet et onun söyledikleri seni daha çok ilgilendirir. Malum bugün bütün gün yan yanaydınız gülüşüyordunuz o zaman umurunda değildim. Şimdide olmasam birsey farketmez." Dedim.
O ise bu söylediğim çok komikmiş gibi güldü. Kafasını biraz eğip off biraz değil çok fazla eğip yüzünü yüzüme yaklaştırdı.
"Sen acaba beni mi kıskandın?"
Göz devirdim. Ne sanıyorsa kendini. Ya tamam azcuk ucundan kıskanmış olabilirim ama Allah aşkına haksız miyim? Önce beni sevdiğini söylesin sonra gidip kızlarla gülüp eğlensin. Haksız miyim kızlar haklısın dediğinizi duyar gibiyim thank you.
"Ne kıskanacakmışım seni ben. Hah asıl sen beni kıskanıyorsun. Bugün Ali'yle konuştuğumuzda bizi izlediğini gördüm. Çocuğu öldürecekmiş gibi baktın. Bence sen beni kıskan-"
"Evet kıskandım. Var mi lan diyeceğin?" Göğsünden ittirip kendimden uzaklaştırdım. İşaret parmağımı salladım.
"Lan senin... Anladın sen."
Diyip arkamı dönüp yürümeye başladım.
"Kıskanmak aşkın kanununda var. Gerçek seven kalbi bu duygu sarar. Henüz 3 yaşında bir kardeşim var. Seni ondan bile bebek kıskanıyorum. Kıskanıyorum, kıskanıyorum, kıskanıyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İKİ DİRHEM BİR ÇEKİRDEK
Teen FictionNormal hayatımın içine giren anormal insan seni seviyorum. "Normal çift değiliz biz manyağız." 🦋 30.11.2018