'Oy ve yorumlarınızı bekliyorum. Herkese keyifli okumalar.^^'
Sınıfımın olduğu koridora geldiğimde gözlerim Mert'i aradı. Gözlerim Mert'i bulduğunda gülümsedim ama yanında gördüğüm Arzuyla sinirlerim yine tepeme çıktı. Derin bir nefes aldım ve nefesimi geri bıraktım. Cebimdeki telefon titreyince telefonu çıkarttım.
Eymen: Sakin ol ve yanına git arzunun yanından çekip al Mert'i.
Eymen: Hadi göreyim seni. :D
Gülümseyerek telefonu kapattım ve adımlarımı hızlandırıp tam Mert'in yanında durdum. Elindeki telefonla uğraştığı için beni görmüyordu.
"Selam." Mert telefondan kaldırıp gözlerini gözlerime değince gülümsedi.
"Selam." Gözlerimi kısa bir süre arzunun üzerinde dolandırıp tekrar Mert'e döndüm.
"Biraz konuşabilirmiyiz?" Diye söyleyi verdim. İnanın ne konuşacağımı bilmiyordum amacım şu inek arzudan kurtulması benimde içime su serpilmesiydi.
"Şuan biz konuşuyoruz." Dedi arzu kendisi ve Mert'i gösterirken. Gözlerimi Mert'ten çekip Arzuya döndüm. Şiddet canlısı değilim ama bu kızı görünce uçan tekme atasım geliyor yah!!
"Umurumda değil. Mert benimle gelecek nokta."
"Hayır gelmeyecek." Diyince gözlerimi kapatıp derin nefes aldım.
"Bade hadi gidelim güzelim."Diyen Mertle sinirim aniden geçmişti. Arzuya zafer gülümsemesi gönderdim.
"Ama Mert-"
"Yeter Arzu! Sıkıldım senin sürekli beni uyarmandan!! Bir süre uzak dur benden."
Dedi Mert olayı tam anlamasamda umursamadım Mert istediği zaman bana anlatabilirdi bunu çok iyi biliyordum.
Arzunun yanından ayrılıp karşıdaki kaloriferin önünde durduk. İkimizde kalorifere yapışıp kafalarımızı birbirimize çevirdik.
"Ee ne konuşacağız?" Birkaç saç tutamını kulağımın arkasına yerleştirdim.
"Şey nasılsın?, iyimisin?, nelerden hoşlanırsın?, ne yemek seversin?, hayatında biri var mı?, beni gerçekten seviyormusun?, ne zaman çıkma teklifi edeceksin?, ne zaman yüzük takacağız?, ne zaman evleneceğiz?, kaç çocuk istersin?..."
Ard arda sıraladığım sorularla kendim bile şok olmuştum Mert ise donmuş bana bakıyordu. Birden kahkaha atmaya başladı. Bende elimi ağzıma götürmüştüm. Mert'in kahkaha atmasıyla koridordaki birkaç öğrenci bize baktı. Onun gülüşüyle benimde dudaklarım kıvrılmıştı. Allahım çok güzel gülüyor hep böyle gülsün amin.
"İstediğim sorudan başlayabilirmiyim?" Diye sorunca bende kafamı salladım.
"Hım hım."
"Öncelikle iyim sen nasılsın?, senden hoşlanırım,yemek olarak sen,hayatımda sen,seni çok seviyorum, şimdi çıkma teklifi edeceğim, hemen haftaya yüzük takabilirim,üniversitede evlenelim çok güzel olur ikinci sınıfta ama ve çocuk iki tane sana benzeyen kız çocuklarım olsun isterim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İKİ DİRHEM BİR ÇEKİRDEK
Fiksi RemajaNormal hayatımın içine giren anormal insan seni seviyorum. "Normal çift değiliz biz manyağız." 🦋 30.11.2018