Bade ve Mert ^^ benim üzümlü keklerim ^^
Bu olan olaylardan bir hafta geçmişti hem dersane,hem okul derken birde isteme için bir sürü hazırlığı yaptık inanabiliyor musunuz?
İsteme?
Ben?
Mert?
Allahım çok mutluyum sevdiğim adam gelip beni isteyecek ve babam beni hemen verecek bende yiğidimle beraber mutlu mesut bir hayat süreceğim. Evde bir kalabalık bir kalabalık herkes damat beyi görmeye gelmişti. Teyzem bile kalkıp sırf damatı görebilmek için Eskişehir'den buralara kadar gelmişti. Amcam, dayım, halam, teyzelerim, kuzenlerim hepsi buradaydı. Tabi şu sürekli benimle laf dalaşına giren halamın hiç sevmediğim kibirli kuzenimde buradaydı.
"Anne ya Aybüke'nin ne işi var burada? Beni sevmez bende onu sevmem niye gelmiş?" Diye homurdandım. Annemde pek haz etmezdi suratını ekşitti.
"Bilmiyorum bir şeytanlık yapmasa bari." Kolumdan tuttu "bana bak kız Mert'in kolundan ayrılma tamam mı? Bu şeytanın ne yapacağı belli olmaz." Sinirle anneme döndüm.
"Yolarım saçını başını o benim yiğidime kimse yan gözle bakamaz o göze çatal sokarım!" Annem gülümserken "aferin benim kızıma."
Daha sonra ikramları düzenlerken aklıma gelen düşüncelerle deli gibi heyecanlandım birden.
"Anne her şey tamam mı?" Annem gülümsedi "tamam, tamam sakin ol." Derin derin nefesler almaya başladım sakin olamıyordum çok heyecanlıydım çok.
"Yok olmuyor nefes almak bile beni sakinleştirmiyor." Annem koluma dokunup okşarken gülümsedi "her şey hazır, her şey çok güzel olacak yer fıstığım benim." Annemin gözlerinin içine baktım dolu dolu olmuşlardı annemi ilk defa böyle hem mutlu, hemde hüzünlü görüyordum.
"Annem seni şimdi istemeye mi gelecekler? Ben şimdi senden nasıl ayrılacağım." Gözlerim dolu dolu olurken ağlamamak için elimle gözlerime yelpaze gibi yapıp havalandırdım "anne ağlatma beni. Sadece isteme olacak şimdilik bir yere gittiğim yok." Dedim an annemin göğsüne kafa mi yasladım yaslamasam ağlarım.
Bu sırada yanımıza teyzem ve Melisa gelince teyzem bir bana bir anneme baktı.
"Kız ağlatmasana benim minnoşumu."
Melisa'da bana bakıl "bade sacmalama makyajın bozulacak." Dediğine gülerken içimden işte arkadaş gibi arkadaş annemden ayrılırken. Teyzem yanıma gelip yüzümü okşarken "aman da masallah yeğenime büyümüştü isteniyormuş. Beyazlarda çok yakışmış gelin gibi olmuş benim teyzem.Masallah tüh tüh." Diyip yüzüme tükürürken yüzüme gelen ıslaklığı sildim.
"Teyze Allah aşkına ağlamaktan bozulmayacak makyajım ama senin bu tükürüklerin yüzünden makyajım akıp gidecek, çeşme gibi mübarek." Dedim tek nefeste teyzem annemle beraber birbirlerine bakıp gülerken "abla bu aynı ben."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İKİ DİRHEM BİR ÇEKİRDEK
Teen FictionNormal hayatımın içine giren anormal insan seni seviyorum. "Normal çift değiliz biz manyağız." 🦋 30.11.2018