2.0

67 15 0
                                    

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.



Sabah gözlerimi açtığımda karşımda beni izleyen bir Mert görmeyi beklemiyordum. Gülümseyerek bana bakarken bende o gülünce gülümsedi.

"Günaydın sevgilim."

"Günaydın. Telefonu kapatmamışın." Dedim bir elim hala yastığın altındayken.

"Hımm seni izlemek dururken ne uyuması anasını satayım." Güldü ve devam etti "demek isterdim ama bende uyuyakalmışım." Telefonu eline alıp tekrar konuştu.

"Hadi kalk hazırlan kahvaltını yapma beraber yapalım. 5 dakikaya aşağıda ol seni bekliyorum." Diyip telefonu yüzüme kapatmıştı hemde benim yüzüme beni beni bihterini?

"Ben sana sorarım bu telefon kapatmalarını." Dedikten sonra ayaklandım. Banyoda yapmam gereken işleri halledip kıyafetlerimi giyindim. Sandalyenin üzerinde duran çantama bugünün dersleri için kitaplarımı yerleştirdim. Çantamı sırtlanıp odamdan çıktığımda abimle karşılaştım gülerek kızıl saçlarımı karıştırdı.

"Günaydın kızıl afet." Onun dediğine gülerken yanağına hızlıca bir öpücü kondurdum.

"Günaydın sarışın afet." Oda yanaklarımı öpüp "çıkıyormusun? Bekle bir kaç dakika beraber çıkalım." Dediğinde hızlıca kafamı salladım.

"Gerek yok abi bugün Melisa'yla yürüyüş yapmak istiyoruz." Güldü.

"İyi peki sidikli Melisa'ya selam söyle bir ara uğrasın kulaklarını çekeceğim." Kaşlarımı havaya diktim sen hayırdır dercesine.

"Bakma öyle geçen o puşt Muratla gördüm. Yanımda Selim de vardı ne yapacağımı şaşırdım." İşaret parmağını salladı "ona söyle konuşacağız." Duyduklarımla yutkunmuştum gerizekalı Melisa diye geçirdim içimden.

"Peki." Dedikten sonra merdivenleri tekrar inmeye başladım. Ayakkabılarımı giyinirken annemin mutfaktan gelen sesiyle kafamı kaldırıp oraya baktım.

"Kızım kahvaltını yapsaydın aç açına olur mu beynin çalışmaz." Diyip küçük bir dürüm ekmeği bana uzattı.

"Anne şey." kulağına yaklaşıp fısıltıyla konuştum "Mert ile kahvaltı yapacağız merak etme."

"Tamam ama sen yine de bunu da al." Diyip dürümü uzattı elinden alıp birkaç lokmada bitirmiştim.

"Hadi görüşürüz."

"Görüşürüz benim minik kuşum." Ardımdan kapıyı kapatırken "iyi dersler." Demeyi de ihmal etmemişti. Koşar adım merdivenleri inerken kalbim ağzımda atıyordu ilk kahvaltımızı bir kaç dakika sonra yapacaktık ve ben inanılmaz heyecanlıydım umarım bir sakarlık yapmam.

İKİ DİRHEM BİR ÇEKİRDEK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin