1.kapitola

750 32 5
                                    

strana 1

úvod

Izuku's pov

zdál se mi úžasný sen o Leonardu Dicapriovi když v tom začala zvonit ta ďábelská věc co jiní nazývají budík. Otevřel jsem oči ,do kterých ihned  udeřilo světlo.  instinktivně jsem je zas zavřel a sedl si.  hlavu jsem položil do dlaní a pomalu propouštěl to ranní světlo. vstal jsem z postele a přešel k oknu.  Byl krásný jarní den ... ptáčci  zpívali....květy kvetly.  Moje oči ale padli na krásné tělo mého upoceného souseda který, jako každé ráno cvičil. Zkousl jsem si ret když v tom se rozletěli dveře pokoje. 

"vstávat a cvičit mladý muži!,, zasmál se můj otčím a já se tak lekl že jsem odskočil od okna a tím pádem jsem se zády bouchnul o hranu stolu. "au!!!!,, vyjekl jsem a  ihned se bolavým zad chytl. "promiň, nevěděl jsem že špehuješ holky,,  zahlásil a odešel si to z pokoje.....kdyby jen tušil.

povzdechl jsem si , vzal si věci a zaplul do koupelny kde jsem si dal dlouhou horkou sprchu.

Po sprše jsem se rychle oblékl a po balil si věci do batohu a spěchal dolů. Doběhnul jsem dolů ...proběhnul kuchyní kde jsem stačil pozdravit a vzít si sendvič . vypadl jsem z domu a zamířil si to ke svému autu. Můj upocený soused tam stále byl a tak jsem se odhodlal na něj zavolat.

"ahoj!!!máš hezké boty!!!,, nechápavě se na mě podíval a já pochopil že to bylo trapné a tak jsem zalezl do auta a rozjel se. Jel jsem vyzvednout Iidu a Uraraku.  Iida je můj kamarád od dětství...je to takový chytrý kluk co dodržuje pravidla, bydlí asi tři domy ode mně. 

Uraraku jsem poznal rok po Iidovi...začala chodit k nám do školky. Ihned mezi nás zapadla a tak jsme se stali partou tří pošuků. Uraraka bydlí hned naproti Iidovi.

Hellooooooooo!tak je to tady dámy a pánové!Já vaše bláznivá Autorka posedla shipem Bakudeku vám nesu novou povídku<3 . Je to příběh kde Quirky nejsou

Láska přes Email/BAKUDEKU/Kde žijí příběhy. Začni objevovat