hloubání
Izuku's pov
Po odeslání toho emailu jsem šel zpět do jídelny a sednul si zpět na své místo Iida, Uraraka i Mina na mě koukali starostlivě. "v pohodě???zvládáš?,, zeptala se mě mile Ochako a já se usmál. "jojo...je to jenom divadlo..nenechám si to zkazit touto lopatou,, Mina se hned co jsem to dořekl rozesmála a Iidovi zaskočil kus jídla. Uraraka smích v sobě udusila ale stejnak jsme všichni ten výtlem chytli.
po jídle jsme se já a Mina přestěhovali do učebny dramatické výchovy. sedli jsme si na kraj podia a drbali...jelikož tu nebyli ještě všichni měli jsme čas. Mina je prostě povídavý typ..... ráda věci řeší a tak mě trochu nakazila a stala se ze mně lehce její drbna. probrali jsme život učitelů.... zpovědnici a došlo i na zprávu od Booma." já si myslím že je to ten od Kaminariho a že to řekl ale zároveň neřekl..,, přemýšlela nahlas.
"to si nemyslím...Kaminari by se choval jinak...a navíc víš že kaminari divadlem opovrhuje...jeho přítel by nenapsal že se cítí jako divadelní maska,, zamyslel jsem se...asi jsem vážně toužil po tom aby Boom nebyl záhadný kluk od Kaminariho...to by mi snad ani neodepsal...nebo jo? zahodil jsem myšlenky za hlavu a zase poslouchal Minu.
"to máš pravdu...buď to je tedy někdo odtud a nebo to je nějaký divák co má rád divadlo že to použil na tom příspěvku,, povzdechla si a nabrala si hrst brambůrků a já jí napodobil.
Bakugou's pov
škola probíhala jako každý den...byla to prostě jedna obří nuda. Navíc jsem se dneska nemohl plně soustředit....myslel jsem na Coliho.... proč si chce semnou psát???? proč na něj vůbec myslím??? Ten kluk mi dokázal zamotat hlavu a jestli mi odepíše tak mu odepíšu též. do reality mě dostalo až drknutí od mého červenovlasého kamaráda. "Bakubro..vnímáš??,, zeptal se a já ho probodl pohledem.
"co chceš??,, zavrčel jsem lehce a dal si do pusy další porci jídla co jsme dostali. tolik peněz z dotací a dávají nám tohle...hrůza. "myslíš že mám Minu pozvat na rande??,, protočil jsem očima protože řeší jednu a tu samou věc stále dokola. "na tu nemáš, navíc se baví s tím idiotem s kterým budu hrát hlavní role...se asi zgrcám....,, uchechtl jsem se .Jo tohle bude kurva těžké...co když někdo pozná že jsem gay??? nejsem připraven změnit celý můj svět.
"jo..je hrůza že je to gay vystoupení....kdybys nepotřeboval zápočet na stípko tak se na to vykašleš co?,, jo to má pravdu. vysral bych se jim na to a vzal si malou roli. "ye ye,, odpověděl jsem a šel odnést to kašovité jídlo a vydal se na hodinu dramatické výchovy. ale první jsem si šel ven do auta pro scénář. akorát co jsem došel k autu tak mi mobil hlásil upozornění. ihned jsem se koukl a když jsem zjistil že to je zpráva od něj tak jsem si do toho auta sedl a začal číst.
když jsem si to dočetl tak jsem se musel usmívat, rozhodl jsem se mu napsat svou zkušenost.
od:Dynamoboygmail.cm
pro:Brokman@gmail.cm
předmět:RE:Re:re: zpověď
'Coli,nemusíš se cítit trapně přece po tobě nikdo nežádal abys svůj velký den udělal na základce.jak jsem si to začal uvědomovat já???a kdy???? nejspíš jsem si to uvědomil před rokem když jsem s kamarády koukal na nanatsu no taizai a všichni čekali až se ukáže Elizabeth ale pro mě existoval jen Ban. bohužel k tomu nemám takovou historku jako ty s tou holkou ale aspoň něco
Boom,
musel jsem si prostě rejpnout. dal jsem mobil do kapsy a šel na tu hodinu.
tak jo,za dnešek dvě kapitoly...Míšo ty jedeš, pro vás to je samozřejmě déle...no doufám že se vám to líbí a budu ráda za odezvu.
(chtěla bych se ještě vyjádřit k situaci na ukrajině. přijde mi to neskutečně smutný a nechutný.... je smutné že kvůli jednomu blbcovi co si musí honit ego a myslí si že ví vše nejlíp umírají lidé...jak vojáci tak i civilisti. je absolutně nechutný že zaútočil v noci a je naprosto nechutný že vůbec zaútočil. jsem z toho smutná a vyděšená. doufám že se to brzo uklidní a že neumře hodně lidí. jestli jste někdo původem z ukrajiny a máte tam třeba rodinu tak vám přeju perný nervy a hodně hodně moc statečnosti. a zároveň posílám lásku tam do nebe všem obětem tohoto útoku...a pokuď chcete aspoň trochu pomoc Ukrajině na instagramu (mi._.skaa) jsem zveřejnila sbírku pro pomoc.....budou potřebovat každou korunu aby se mohli co nejvíc bránit a měli za co opravovat....a tak....)
ČTEŠ
Láska přes Email/BAKUDEKU/
FanfictionIzuku Midoriya 17letý chlapec který žije vcelku normalní život. Má své přátele s kterými jako každý prožívá zábavné chvilky. Bydlí s maminkou a nevlastním tátou a je tak spokojený až na jedno husté tajemství....je gay! co se stane když Izuku natr...