Zpráva
Izuku's pov
Došel jsem zpět za ostatními a už jsem se nemohl tak trochu vzpamatovat. Co budu dělat??? Udělá to když mu nepomohu???co by udělal Boom???Napsal by mi ještě??? ignoroval by mě?Setkali bychom se někdy??Snažil jsem se na to aspoň na chvíli zapomenout a dělat další kulisy ale ovšem moje myšlenky si dělali co chtěli. Měl jsem před očima naše zprávy a zároveň jsem tam viděl tvář Kirishimi. Bylo mi z toho na prd a jediné co jsem chtěl bylo se jít někam vybrečet a vy vztekat .
Po tom co skončila hodina jsem popadl svůj Batoh a utíkal do auta. Doběhnul jsem a hned co za mnou zaklapli dveře mého bezpečného vozu se mi spustili slzy a já nevěděl co dělat. cítil jsem se hrozně...mou chybou se naše Emaily dostali mezi lidi a Boom by mi to nikdy neodpustil . pustil jsem si do sluchátek Harryho . Je to něco co mě vždy uklidní....slova od někoho kdo podle mě tak dlouho skrývá svou orientaci a kvůli lidem ztratil to co miloval....Lásku svého života. Louiho .
Ano ano, Larry je opravdové a nikdo mi to nevymluví...proč by jinak skoro v každé písničce od Harryho bylo pojítko k němu. Zavřel jsem oči a zaposlouchal se více do hudby.
Bakugo's pov
Musím uznat že s tím zelenovlasým prckem je docela sranda. Jako s Brocolim .Mám takové podezření že Brocoli je On . Vysvětlovali by to jeho vlasy ale zároveň vím že se baví s Iidou ,Urarakou a Minou a jedna z nich po něm určitě jde. Nemyslím si že kdyby byl Brocoli že zrovna on by to skrýval i před nimi...I když Brocoliho to hodně trápí... nechce aby se to jeho kamarádi dozvěděli protože nechce změnit svůj svět což máme stejně. Když už tak přemýšlím nad Brocolim Měl bych mu konečně odepsat.
Dlouho jsem mu nepsal...a vím že ho to trápilo. Pravdou ale bylo že jsem nevěděl co napsat...nechci odhalit kdo jsem...tohle dopisování mi přijde teď jako nejbezpečnější místo. Neříkám že jednou se nepotkáme..mám ho rád ale teď je na to ještě brzo . Hodně brzo.
došel jsem domů a ohřál si oběd co mamka uvařila , který jsem následně snědl a pak jsem se rozhodnul jít konečně k počítači a napsat mu
Izuku's pov
Dojel jsem domů a před domem mi píplo upozornění. zaparkoval jsem svůj bezpečný vůz a koukl na mobil. Zpráva od Booma. Rychle jsem vyskočil z auta a utíkal přes celý dům, po schodech nahoru do pokoje. "snad pozdravíš!,, volala na mě mamka ale mě to bylo jedno . Doběhl jsem k dveřím od pokoje "Ahoj!!,, zavolal jsem na mamku a zapadl do pokoje . Zabouchl jsem dveře , ihned sedl ke stolu a otevřel počítáč. Rozklikl jsem kolonku Gmailu a roztřesenou Rukou jsem klikl na mail od Booma.
Ahoj! omlouvám se že tak dlouho nevyšla strana . Nějak nebyla nálada a čas. Občas mám hrozné nutkání jít psát ale potom když to otevřu mě ta chuť přejde. Poslední dobou přemýšlím že skončím ale pak zas si vzpomenu na to jak u svých prvních dvou příběhu na tomhle účtu jsem měla stejné pochyby a nakonec jsem s nimi spokojená. tak děkuji a mějte se fajn.
ČTEŠ
Láska přes Email/BAKUDEKU/
FanfictionIzuku Midoriya 17letý chlapec který žije vcelku normalní život. Má své přátele s kterými jako každý prožívá zábavné chvilky. Bydlí s maminkou a nevlastním tátou a je tak spokojený až na jedno husté tajemství....je gay! co se stane když Izuku natr...