Kapitola 5

318 31 1
                                    

strana 23

s láskou ...

Izuku's pov

odeslal jsem email a vyrazil jsem vyzvednut své kamarády. Dneska jsem se dobře vyspal a mám dobrou náladu.. po dlouhé době se zas mohu v klidu usmívat a nevyčítám si to .nabral jsem všechny po cestě a začali jsme si pouštět hlasité písníčky a zpívali jsme z plných plic , takže to spíše byl křik slov písně ale nejdůležitější bylo že vše bylo jako dřív. jeli jsme klikovatou cestou která ještě před pár dny byla docela v pořádku takže to byla v pohodě jízda ale dneska je tu díra vedle druhé takže to pořádně drncá. 

přestali jsme zpívat a Ochaco opatrně spustila. "mhm....co dělate dneska večer???,, nadhodila opatrně jako by to byla nějaká špatná otázka. "já nevím...asi budu doma koukat na americké manžele ,,  a dopisovat si s Boomem ale to jsem samozřejmě neřekl nahlas. "Já asi budu projíždět zpovědnici,,  pověděla Mina a Iida ani neodpověděl jako by čekal co s Ochaco ještě vyleze. 

"já jen... dlouho jsme nikde nebyli...a bude halloween.... a Bakugou pořádá párty u sebe doma...a já dostala pozvánku  pro sebe a své kamarády,, koukla na mě opatrně a já se jí ani nedivím...vždy když začali mluvit o něm  tak jsem vyletěl jako čertík bertík z krabičky, ale poslední dobou mi ani už tak moc nevadí..na divadle jsme se hodně sblížili, samozřejmě mezi námi nikdy nic víc nebude , od toho tu je Boom ale kamarádi třeba jo??? kdo ví.

"já bych se tomu nebránil...v kolik to začíná???,, zaparkoval jsem před školou na svém obvyklém místě a obdaroval jsem své kamarády zářivým úsměvem.  viděl jsem tři překvapené pohledy ale nakonec se taky usmáli a nikdo nic nenamítal. postupně se začali  zvedat ale já dal seděl. plánoval jsem se ještě kouknout na gmail . doufal jsem že jim to nepříjde divné ale očividně jo  protože se Iida zasekl a chvíli čekal jestli vystoupím. Okamžitě jsem si vymyslel nějakou výmluvu. "ještě musím zavolat mamce...pak vás doběhnu,, jenom na mě kývl že chápe a nakonec se rozešel směrem ke škole. 

jakmile nebyl v dohledu , zapnul jsem mobilní data a otevřel gmail. srdce mi poskočilo jako pokaždé co jsem tam viděl zprávu od Booma .je to takovej ten signalizující pocit štěstí, nejistoty, nedočkavosti, strachu a očekávání. nikdy nevím co tam bude stát ale něco mi říká že ať už to je cokoliv že to bude úžasné a rozjasní mi to černo černý den. 

od: Dynamoboy@gmail.cm 

pro: Brokman@gmail.cm

předmět : Re:re:Rodina

Milý Coli, jsem moc rád že jsme se dostali tak daleko v důvěře , že jsi mi napsal o své rodině. hodně to pro mě znamená. Abychom se dostali k tomu co jsi mi tam psal. Je mi to opravdu líto...muselo to být těžký  jak pro tebe tak pro tvou mamku. člověk co dokáže opustit tak užasného kluka by měl dostat ránu . tvoje maminka je určitě skvěla osoba a vychovala z tebe užasného mladeho muže  , a je úžasné že vám do života  přišel někdo kdo vás má rád ....jako já mám rád tebe  a jak jsi mi napsal i ty 

s láskou , Boom 


na tváři se mi objevil obrovský úsměv a do tváří se mi nahnali snad všechny krvinky mého těla  vyvolali tak sytý  červený odstín 


taaak po dlouhé době  nová část a doufam že se na mě moc nezlobíte že tak dlouho nic nevyšlo . bylo těžší období a nakonec jsme odjeli ještě na dovolenou...přes léto nebudu zas tak aktivní ale planuji dokončit tento příběh a rozjet nový projekt. samozřejmě vám chci poděkovat za to že tu jste a čtete moje příběhy <3

Láska přes Email/BAKUDEKU/Kde žijí příběhy. Začni objevovat