Kapitola 4

308 24 1
                                    

Strana  19

pocit viny 

Izuku's pov

Den probíhal jako každý jiný jen jsem měl hlavu plnou Booma a Kirishimi. zrušil jsem kino s kamarády a koukal s Mamkou a Toshinorim na americké manžele. docela jsem jim záviděl jak seděli u sebe...tulili se a byli si na blízko. představil jsem si jak bych se tulil k Boomovi a drbali bychom u bizárních seriálů protože to lidi v našem věku dělají.  

Povzdychl jsem si, vzal si pytlík brambůrků a otevřel jsem mobil. rozhodl jsem se že Boomovi odepíšu . 

 od : Brokman@gmail.cm

pro : Dynamoboy@gmail.cm

předmět : RE: promiň

Milí Boome..děkuji ti za odpověď , bál jsem se že už nenapíšeš. Samozřejmě tě chápu....taky nejsem připraven změnit svůj život. Bylo by hezké tě mít vedle sebe atd ale není na to vhodná doba....no..chtěl jsem říct že tě chápu 

Brocoli 


odložil jsem mobil a vložil si do úst brambůrek . Usmíval jsem se nad pomyšlením že zrovna teď čte můj Mail a luští co mu chci vlastně říct.  A jak ho znám tak až to zpracuje si do mě rýpne nějakou poznámkou na konci odpovědi . Tak to prostě dělá..je to roztomilé .

Odebral jsem se brzo do  postele a tam během chvíle usnul.Jako vždy se mi zdálo o něm..O Boomovi . 

---------------------------------------------------------------_----------------------------------------------------

Ráno jsem se probudil docela brzo. Bylo necelých sedm hodin a tak jsem se vysprchoval a pak udělal mě i mojí rodině snídani . Dům začal vonět vůní lívanců a to mi aspoň trochu zlepšilo náladu . Najedl jsem se a vyjel do školy. první hodina byla japonské umění a věděl jsem že Kirishima tam bude jako první. dojel jsem poměrně bez problémů do školy . zaparkoval jsem na svém oblíbeném místě které bylo po dlouhé době  volné a vydal se do školy. 

překvapilo mě že ve třídě jsem byl první. sedl jsem si do své lavice a psychicky se připravoval na to co chci dnes udělat. Cítil jsem se tak provinile že mu chci pomoct jen kvůli vlastnímu štěstí.Jenomže jsem se dostal do fáze kdy bych se Booma nedokázal vzdát protože ho miluju. 

Láska přes Email/BAKUDEKU/Kde žijí příběhy. Začni objevovat