strana 26

311 29 13
                                    

Po zkoušce jsme se každý rozešli svým směrem a já běžel do auta a už jsem vytahoval mobil když z poza něj vylezl Kirishima a mě náhle polil pocit strachu a nejistoty.  schoval jsem zpět mobil a koukl na něj . "říkal jsem ti že se uvidíme všichni na ty Bakugovo Párty ...,, dostal jsem ze sebe a doufal jsem že mu to bude stačit . "To jo ale neřekl jsi mi co  budeme dělat pak dál,,  stoupl s před dveře mého autíčka a mě začali docházet nervy a nemohl jsem si pomoct ale musel jsem mu to říct . "Chtěl jsi po mě abych vytvořil situaci kde se potkáte... pak už to je sakra na tobě , já nemohu přeci být ten co bude Minu balit..to musíš udělat ty  a pokuď neuspěješ tak to je přece tvoje věc neboť víc pro tebe neudělám a teď mi uhni chci jet domů ,,  možná  jsem trochu vztekle ze sebe vysypal ale ulevilo se mi...nebude semnou vorat jak s nějakým imbecilem . 

Hleděl na mě překvapeně ale následně se zasmál "tys to asi nepochopil..buď mi pomůžeša bude to po mém a nebo zveřejním tvojí poštu a tohle bylo naposledy cos na mě takhle vyjel...ozvu se ti,,  uhnul mi z cesty a šel někam pryč . 

můj pocit vítězství nahle nahradil  pocit beznaděje a tak jsem nasedl do auta a jel jsem.  z očích se mi spustili potoky slz a křečovitě jsem svíral volant.  chtěl jsem jen dojet domů a vypsat se z toho Boomovi ale pak jsem si uvědomil že to vlastně  nemohu ....  protože Boom se o tom nesmí dozvědět..prostě  budu muset buď poslechnout Kirishimu a nebo příjdu o Booma .

z myšlenek mě  vytrhlo hlasité zatroubení a náhlej náraz a pak jen černo a ticho . 

----------------------------------------- o pár týdnů později ---------------------------------------------

pohled Bakuga

už je to několik týdnů co mi Coli neodepisuje... zaslal jsem mu už několik emailů a už se začal smiřovat s tím že je asi konec našeho dopisování . Byl jsem z toho lehce smutný  ke Colimu jsem si vytvořil specifický vztah a nevěděl jsem co jsem mu provedl tak hrozného že mi neodepisuje . Jinak nakonec hraju Romea a Julii s Minou protože se Deku už nějakou dobu neukázal ve škole..což je taky divné .. Mina mi nic nechtěla říct i když ta určitě ví co se děje a navíc má Kirishima neustále blbé kecy....naráží na gay komunitu a já vůbec nevím  proč... ale dneska ráno mi přišel email od Coliho. 

Brokman@gmail.cm

předmět : omluva

Ahoj Boome..omlouvám se že jsem dlouho nenapsal..bohužel jsem neměl přístup k telefonu..ležel jsem v nemocnici . Měl jsem autonehodu ale celý pobyt v nemocnici jsem myslel na tebe.. přečetl jsem si všechny tvé emaily a ne neudělal  si nic špatně ..doufám že se nezlobíš a brzy napíšeš

s láskou,

Coli 

Láska přes Email/BAKUDEKU/Kde žijí příběhy. Začni objevovat