strana 13

321 26 1
                                    

Mnoho otázek , málo odpovědí

Izuku's pov

po pár e-mailech ....

od:Brokman@gmail.cm

pro:Dynamoboy@gmail.cm 

předmět : Halloween

blíží se Halloween, copak plánuješ???já vždy halloween miloval...byli jsme bezstarostní děti a prostě jsme si vzali bláznivé kostýmy a šli koledovat. Během hodiny jsme měli sladkostí  tak na rok  a byli jsme spokojený.Teď když už jsme skoro dospělí to je jiné.... vezmeme si už lépe Vymyšlené kostýmy a jdeme na nějakou party kde se tedy osobně citím jak úplnej Noob...nepiju...netančím....prostě  tam jen tak postávám a koukám na ostatní...a jak to máš ty??? půjdeš letos někam???jaký kostým budeš mít???

Brocoli

  

Kliknul jsem na tlačítko odeslat a rozdělal si balení Pocků.Miluju naprosto Pocky a mohl bych to jíst neustále...dokola a dokola. Asi se ptáte co se jinak dělo....vlastně vůbec nic...dny byli furt stejné...škola...divadlo a psaní si s Boomem....naše konverzace naprosto Miluju...Boom správně vybíra slova a já na to kašlu a píšu tak jak nejlépe umím. 

Celkově jsme se strašně sblížili.....Boom mi naprosto rozumí a máme stejné názory a navíc je tak vtipnej ....nejsou to vynucené vtipy ale takové fakt funny . Prostě jsem si ho oblíbil a po nocích si představuju jak asi vypadá.....jak se tváří u čtení Mailů a jak se tváří při psaní...je i v realu tak empatickej, chytrej a vtipnej??? A co je vlastně realita??? Přetvářka na živo před lidmi a nebo tyhle naše Emaili kde jsme si na sebe vytvořili názor podle toho jaký opravdu jsme???? 

Setkáme se někdy????Spatřím kouzelnou tvář Booma???? Políbíme se a budeme krásný pár a nebo to skončí jen u psaní????Je strašně moc otázek a málo odpovědí  ale jedno už vím teď jistě...toho kluka prostě miluju . 


Láska přes Email/BAKUDEKU/Kde žijí příběhy. Začni objevovat