Strana 16

311 31 0
                                    

Odhalení?

Izuku's pov

Den pokračoval jako každý druhý. Hromada učiva...a povídání s kamarády a moje nová činnost..koukání do mobilu jestli mi náhodou neodepsal Boom. Ve škole můžete mít ty nejlepší data ale to neznamená že chytnete signál takže se dá říct že to kontroluju zbytečně. 

Momentálně se nacházíme v jídelně a měníme si mezi sebou jednotlivé kusy oběda. Třeba Ochaco miluje Hranolky a já zas krokety a vždy nám je kuchařka dá naopak. Navíc správně spalené krokety zahojí každou ránu. 

"Zase na tebe tak divně kouká,, drkne do mě Ochaco a mě zaskočí kroketa. Rozkašlu se na celou jídelnu . "jsi v pořádku??,, přiskočí ke mě okamžitě Iida a bouchne mě do zad. Ze mě vyletí kroketa a mohu se konečně pořádně nadechnout. "D-díky,, vysoukám ze sebe a naliju do sebe snad půlku sklenky vody. Po tom co se trochu uklidním se kouknu na Ochaco ."Kdo??,, 

Ona se snaží nenápadně ukázat na Kirishimu a mě zmrazí. opravdu mě propichuje pohledem...proč???co jsem provedl??? Zapátral jsem pohledem a vzpomněl si že na mě tak kouká od první hodiny. rozhodl jsem se to neřešit...prostě se mu budu vyhýbat. 

----------------------------------------------------+++----------------------------------------------------

Po obědě jsem se s Minou vydal na dramaťák  kde jsme se dozvěděli že budeme dělat kulisy takže jsem se text na dnešek drtil celej oběd  zbytečně.  Povzdychl jsem si a ujal se štětce, barvy a šel natírat balkon. Po chvíli se ke mě přidal Bakugou  ....radši jsem mlčel a věnoval se své půlce. 

"Tak...jak se máš??,, prolomil ticho...jeho hlas zněl trochu příjemněji než jindy ale dával si pozor na to aby zněl furt otráveně. 

"zajímá tě to vůbec???,,  protočil jsem oči a namočil si štětec do Barvy která omylem vycákla na jeho triko....sakra. Můj obličej doslova zkameněl a nasucho jsem polkl. Jeho pohled směřoval na to tričko a pak zpět ke mě. Čekal jsem a byl jsem psychicky připraven na to že začne po mě ječet ale to co udělal mě překvapilo . Namočil svůj štětec  a cákl po mě barvu a takhle začala naše barvitá bitka. 

Po skončení naší bitky která skončila vyplácáním barvy jsme oba leželi na zemi a smáli jsme se na celou místnost.  "je s tebou sranda,, přiznal jsem  se hned po tom co jsem se dosmál a sedl jsem si. On se též posadil. "já vím... ty jsi taky celkem v pohodě,,  poškrábal se na zátylku.  "No nic...půjdu se umýt,, zvedl jsem se a šel na wcka. 

Došel jsem tam a koukl se do zrcadla.Barva byla úplně všude.. na oblečení mi vůbec nevadila ale na kůži mi byla nepříjemná a tak jsem se začalll drhnout kddyž v tom se otevřeli dveře a v nich stál Kirishima. 

"ahoj Izuku, ty se kamarádíš  s Minou ne??,, stoupl si vedle mě . koukl jsem se na něj a kývl. "táááákže bys mi mohl pomoc jí sbalit????,, je padlej na hlavu???? "proč bych to dělal??,, domyl jsem se a chtěl jsem odejít. "jinak se každý dozví že si teplej a dopisuješ si s tím teplým klukem,, zastavil jsem se přede dveřmi a zkameněl jsem. "......jak??,, bylo jediné co jsem byl schopen ze sebe dostat

"zapomněl ses odhlásit  a já vlezl po tobě na počítač,, opřel se o zeď. Bez důkazu mu nikdo nebude věřit...takže dobrý. "Nemáš důkaz,,  založil jsem si ruce na hrudi. "ofotil jsem si to....a když mi nepomůžeš vyvěsím to na zpovědnici.,, ....SAKRA....přece se nenechám vydírat....chtěl jsem ho poslat do prdele ale pak jsem si vzpomněl na Booma....neodpustil by mi že jsem si nehlídal poštu a už by mi nenapsal...je tajemnej a nechce aby to někdo věděl.  beze slova jsem odešel .


Láska přes Email/BAKUDEKU/Kde žijí příběhy. Začni objevovat