mučeníčko mučení
Izuku's pov
Jak jsme tam tak seděli a cpali se těmi brambůrky , tak se tam začali scházet lidi a já věděl že to znamená jen jedno....moje utrpení se tak moc blíží. já vlastně ani nevím proč se nemáme rádi ale prostě nemáme. Akorát co jsem dokončil tuhle myšlenku tak tam došel. Mina do mě drkla "jde ti romeo,, zasmála se a já se chtěl propadnout do země. "....nechciiiii,, zakňučel jsem a zvednul se a ruce si založil na prsou.
Ten jehož jméno nesmíme vyslovit se postavil naproti mě a následovala oční bitva. Nehodlal jsem ustoupit a tím prohrát . hleděl jsem do těch jeho úžasných rudých očí kteří mě z nějakého přitahovali. 'co by si o tom pomyslel Boom' blesklo mi hlavou a v tu chvíli jsem mrknul. SAKRA! prohrál jsem.
Ten jehož jméno je debilní se uchechtl . "Ještě se musíš hodně učit Midoriyo,, zahlásil tuto debilní větu a šel do 'zákulisí'. povzdechl jsem si a o něco se opřel...raději bych si psal s Boomem.
Během chvíle se tam nahromadili všichni z dramaťaku a hodina mučení začala.
Bakugo's pov
Když jsem tam přišel a vedli jsme oční souboj všiml jsem si jeho úžasně zelených očí a popravdě kdyby nemrkl tak mrknu já. proč mi tolik vadí???nevím???? z nějakého důvodu se prostě nemůžeme vystát. Kdyby byl aspoň vtipný jako je Coli....co mě to doháje napadá??? Ani Coliho neznám.
když zamrkal neodpustil jsem si takovou přihlouplou poznámku a šel jsem dozadu kde jsem si začal číst svůj scénář. četl jsem ho pozorně ale stejnak to nechápal....proč s tím dělají takové drama.....i když..asi to je jako coming out.....bojí se to říct a být spolu oficiálně protože ví že by to lidé nerozdejchali a nesouhlasili s tím.
prolistoval jsem to až nakonec a zarazila mě tam líbačka....Tak to ani náhodou. když přišli všichni a začala hodina tak jsem se rovnou přihlásil . "ano Romeo???,, zeptala se naše paní učitelka.
"Tu líbačku škrtnete...nebudu líbat kluka ,, zamračil jsem se a viděl jsem že to zelenovlasé pako to vykolejilo a projel scenář.
"taky to odmítam,, přidal se ke mě když si to zkontroloval a paní učitelka nás zabila pohledem.....tohle nevypadá dobře ......
Takže ....jsem zpět..omlouvám se že tak dlouho nic nevyšlo ale byla jsem ve smyčce která se skládala sledováním zpráv a spánku a prášku na uklidnění.ALE! jsem zpět a chci začít zase psát....budu ráda když dáte hvězdičku a napíšete jak jste se měli a názor na náš příběh... love you.
ČTEŠ
Láska přes Email/BAKUDEKU/
FanficIzuku Midoriya 17letý chlapec který žije vcelku normalní život. Má své přátele s kterými jako každý prožívá zábavné chvilky. Bydlí s maminkou a nevlastním tátou a je tak spokojený až na jedno husté tajemství....je gay! co se stane když Izuku natr...