RODINA
Izuku's pov
Po tom incidentu na záchodech kde jsem si našel nového kamaráda uběhlo pár dnů a já se celé ty dny snažil vymyslet nějaké situace kde Kirishimu a Minu sblížím. Když nad tím přemýšlím moc dlouho tak začnu vyšilovat a uklidním se až u zpráv s Boomem který je prostě naprosto boží. Pověděl mi o své nemocné mamince a o tom jak se na ně vykašlal jejich táta a teď se snaží tu nepřítomnost napravit.Bylo mi Booma líto a tak jsme to řešili dlouho do noci.
A teď? Sedím u snídaně , koukám na mamku a na Toshinoriho jak spolu cukrují a usmívám se jako blázen. "copak se děje zlatíčko?,, zeptala se mě mamka a můj nakažlivý úsměv mi oplatila. "nic..jen jsem rád že jste spolu tak štastný...a že sis našla zrovna Toshinoriho....,, mamce ukápla slza a Toshinorimu se zacukali koutky směrem nahoru a měl co dělat aby se nerozplakal. Mám skvělou rodinu a nějak se ani nebojim přiznat jim že jsem gay....jen se chci připravit na věci co se tím příznaním změní.
"no nic...musím do školy...uvidíme se až kolem paté,, líbnul jsem mamku na tvář a Toshimu mávl a vypadl jsem do svého auta. který jsem nastartoval a odjel někam o ulici dál, zaparkoval jsem ke kraji a vytáhnul mobil .
Od: Brokman@gmail.cm
pro: Dynamoboy@gmail.cm
předmět : RE:rodina
Můj milej Boome, včera si se mi zmínil o své rodině a tak bych se rád pochlubil se svou. narodil jsem se Inko a neznámemu pánovi. Moje maminka mě od začatku milovala a dávala mi 100% lásky, ale to se o otci říct nedá. Mamka mi vyprávěla že s námi vydržel tři měsíce a pak zdrhnul. udájně šel pro mléko ale už jsme ho v životě neviděli..žili jsme s mamkou sami ...tedy občas se někdo objevil ale vždy jen lámali mamce srdce. před třemi lety mamka poznala Toshinoriho...a je s ním opravdu štastná ... Toshinori je úžasný člověk a vážně se bereme jako rodina .....není přísný ani nic takového..je milej..hodnej...trochu měkkota a to naší rodinu zcelilo dohromady....takže tohle je moje rodina.
s láskou Coli
ČTEŠ
Láska přes Email/BAKUDEKU/
FanfictionIzuku Midoriya 17letý chlapec který žije vcelku normalní život. Má své přátele s kterými jako každý prožívá zábavné chvilky. Bydlí s maminkou a nevlastním tátou a je tak spokojený až na jedno husté tajemství....je gay! co se stane když Izuku natr...