strana 29

234 19 2
                                    

Den před premierou Romea a Julie 

Tma..všude jakoby byla tma. Jsem jak stín v říší tisíců stínů. Malý bezvýznamný článek v tomto velkém světe. Slabý stín který všichni odkopli. čím dál tím víc se propadám do temnoty v mé hlavě a nemohu z ní vylézt. jen mi ta temnota přehravá chvíle zklamání který jsem za posledních pár dní prožil. jak už snaha urovnat to s přáteli a nebo snaha najít Booma. 

Celý dny jsem hledal pojítka s lidmi který znám..snažil jsem se ho najít v chování lidí ale nemohl jsem..nešlo to . Je to jako by moje kotva nadobro zmizela a já propadám hluboko a nemohu se dostat nad hladinu . 

Ležím v posteli..cpu se předraženou zmrzlinou a po tvářích mi stékají slzy ale v tom někdo zaklepe na dveře a okamžitě vejde. "nelituj se tady...zítra je tvůj velký herecký den tak se necpi tou zmrzlinou,, 

hned poznám kdo to je a ani se na něj nemusím kouknout...je to jediný člověk co mi v tomto temném světě zbyl a to je Denki. Můj Gay kamarád který mě vrací do světa a snaží se mi ukázat že svět není černobilý. 

"nelituju se,, zahuhňám  s plnou pusou ale Denki mi tu zmrzlinu šmajzne. "heeeej,, zabručím . "nebruč na mě..jsi připraven na julii?,, sedl si k postelia ujídá mojí zmrzlinu a ochotně se semnou podělil.

"denki..nemám na to vůbec náladu..chápeš?vždyť je to stejně smutné jako můj život..jenomže oni se aspoň po smrti setkali,, svěsím hlavu z postele. Denki je pro mě pravý přítel..on pomáhá mě a já jemu.  Rozumíme si a navíc on mě nenechá udělat žádnou blbost..kterou bych asi udělal. 

"sakra vzpamatuj se..přestaň takhle mluvit..jsi skvělý užasný kluk a tvoji kamarádi jsou ultra tupý když se s tebou přestali bavit kvůli píčovině kterou si udělat musel a vlastně jsi nic neudělal ..chápeš? a Boom.. lekl se ale milovat  tě nepřestal...bože vždyť k sobě patříte,,  dal si další lžičku zmrzliny a opřel hlavu na postel.

"a co mám dělat??? očividně ho nenajdu,,  fňukl jsem a už se mi oči začali znovu zaplňovat slzami . 

"nebreč..přemýšlej..jak jsi Booma poznal hm??? nebyl to náhodou nějaký píspěvek na Tumbrlu???,, 

a v tom se mi v hlavě rozsvítila žárovka...bože můj..ano!

  


Láska přes Email/BAKUDEKU/Kde žijí příběhy. Začni objevovat