Deku's pov
když mě konečně propustili z nemocnice domů tak jsem hned napsal Boomovi. hodně mi chyběl poněvadž jsem neměl přístup k internetu. doufám že mi brzo napíše...pobyt v nemocnici mi docela pomohl..vyrovnal jsem se se svými pocity a je mi mnohem lépe. auto je ale totálně na odpis . naštěstí jsem svou neopatrností nikoho nezranil a to beru jako plus.
ulehl jsem na gauč protože do pokoje bych se asi nevyškrábal . v nemocnici mě navštevovala Ochaco,Mina i Iida a konečně jsme zase na sebe měli čas. "donesu ti něco k jídlu ju?,, mamku to hodně ranilo..nesmírně se o mě bála a já cítím pocit viny...hodně jsem to řešil s Toshinorim ale ten říkal ať se tím netrápím a tak jsem ho částečně poslechnul..vše se začalo dávat do normálu když v tom mi pípl mobil a když jsem se koukl co to je tak se mi zastavil dech....on..on to fakt udělal.
Kirishima zveřejnil moje emaili...udělalo se mi blbě a celý jsem se rozklepal..a pak mě dorazila zpráva od Booma...vzdal to...ví kdo jsem a stáhl se..snažil jsem se mu rychle napsat ale neodeslalo se a objevilo se 'schránka do které píšete byla trvale zrušena '.
a je to...konec.....jak se sním mám teď spojit?popadl mě panický záchvat a záchvat pláče...slyšel jsem jak na mě mluví mamka a nebo Toshinori ale nebyl jsem schopný rozpoznat co říkají...moje myšlenky se točili pouze kolem Booma.
po pár hodinách se to uklidnilo a já už jen zíral do blba...hned potom mi začal furt pípat mobil a tak jsem ho vypl..nejraději bych teď umřel..co jsem mu sakra provedl..byl jsem v nemocnici..nemohl jsem dělat nic.
byl jsem totálně na dně ale nechtěl jsem s tím nikoho otravovat..moje srdce bylo rozlámano na milion kousků a jenom jedna osoba to může napravit, a ta mi zmizela z života..nelze ani slovy popsat co Boom pro mě znamenal ale vím že teď bude všechno jiný .
ČTEŠ
Láska přes Email/BAKUDEKU/
FanficIzuku Midoriya 17letý chlapec který žije vcelku normalní život. Má své přátele s kterými jako každý prožívá zábavné chvilky. Bydlí s maminkou a nevlastním tátou a je tak spokojený až na jedno husté tajemství....je gay! co se stane když Izuku natr...