Strana 5

370 29 0
                                    

střet

Izuku's pov

Došel jsem na svojí hodinu Japonského umění. Sedl jsem si jako vždy do první lavice a připravil si potřebné věci. "čau,, ozvalo se za mnou a tak jsem se otočil. Seděl tam Kirishima Eijirou...červenovlasý kluk který si dělá ze všeho srandu. "čau??,, spíš jsem se zeptal jelikož to byl jeden z kamarádů mého nepřítele....Katsukiho Bakuga....blonďatého  kluka který mě z nějakého důvodu nemůže vystát. 

"nemohu tě pozdravit??,,  zeptal se lehce otráveně ale to už jsem neřešil a otočil se k tabuli. napil jsem se svého kafe a čekal než hodina začne. 

________________________________________________________________________________

**po hodině**

Uf...ještě že je konec..dneska to byla náročná  hodina. nechápu jak jsem si tenhle předmět mohl vybrat. po balil si věci a vypadl z té hrozné třídy. vytáhnul jsem si mobil z kapsy a projížděl zpovědnici. Zase tam byli drby o Shoto Todorokim..'nejhezčím ' klukovi ročníku a jeho holce Momo. Momo je taková ta typická holka co si dost dobře uvědomuje že je na vrcholu....nemohu říct že je zlá  to ne....ale pro mě je jak to povědět..nepříjemná??pokrytecká??? něco v tom stylu. 

nedával jsem pozor a omylem do někoho narazil. bohužel zafungovala fyzika a jelikož byl větší  a nebyl takové tintítko  jako já , tak to ustál  a já spadl na zadek. 

"shit,, zaklel jsem si a podíval se do koho jsem narazil. Uviděl jsem jeho rozčílenou tvář  a na sucho jsem polkl. "Dávej pozor Nerde,,  zavrčel a prošel kolem mě. koukal jsem na něj celou tu dobu a pak si povzdychl .nevím proč si  o nechávám líbit ...prostě...když jsem v jeho blízkosti tak..ze sebe nedokážu nic vymáčknout....neříkám že to je úplně strach...ahhh prostě nevím co semnou je. 

ale je sexy

ozvalo se moje podvědomí .musím uznat že není úplně odporný. No nic zvedl jsem se a vydal se prožít nudný školní den. 

Ahoooj...tahle kapitola je zas o trochu delší než ta minule....konečně se potkali a začalo se o našem záhadném mluvit ...tak se vidíme u další kapitoly.

Láska přes Email/BAKUDEKU/Kde žijí příběhy. Začni objevovat