strana 4

369 28 2
                                    

Denki Kaminari

Izuku's pov

Dojeli jsme ke škole. parkoviště už bylo celkem plné ale já si našel místo k zaparkování. Zaparkoval jsem na výbornou a všichni jsme vystoupili z auta v momentě kdy partička školních idiotů  měla kecy na Kaminariho. Asi se ptáte kdo je sakra Kaminari ...Denki Kaminari  je můj spolužák který cca před rokem přiznal že je Gay. Oznámil to když vypukly fotbalové slavnosti  ...nikdo neví proč  ale někdo říká kvůli lásce. 

Je to celkem v pohodě kluk...Blonďák s černým pramenem. Nikdo se ho nezastal....je to takové pravidlo naší školy...nemíchej se do cizích věcí jestli nechceš být probíraný ve zpovědnici. Co je zpovědnice???? Zpovědnice je něco jako Twitter. Vymyslel to někdo ze školy už před dlouhou dobou a do teď se to používá. "chudák Denki,,  pověděla po chvíli Uraraka. 

"Stává  se .... nemotejme se radši do toho,,  řekl Iida a šli jsme pěkně do té pekelné budovy  které se prej říká škola. Hned  co jsme vešli jsem si všiml našeho zástupce ředitele pana Yamady..který chce aby jsme mu říkali Mic. 

"Uvidíme se na Japonštině  ,, řekl jsem a každý jsme se rozešli na svou hodinu

Tak jo...tohle je konec strany 4.Doufám že se líbila....za nedlouho už se dostaneme k tomu důležitému .

Láska přes Email/BAKUDEKU/Kde žijí příběhy. Začni objevovat