žeby City?
Izuku's pov
Po té hrozné zkoušce,kde jsme půlku ní řešili jestli líbačka bude nebo ne, jsem konečně sedl do auta.opřel jsem si hlavu o volant a samozřejmě jako naschvál tak debilně aby zatroubil. hned jsem se kolem sebe koukl a pak mi došlo že jsem to byl vlastně já a protáhl se. Chcete vědět jak to s tou Líbačkou dopadlo??? nijak...prostě řekla že si to ještě rozmyslí. Prostě ho líbat nebudu! nebudu a nebudu.
po tom co jsem se nějak vzpamatoval z té zkoušky jsem vytáhl mobil a jako závislej zkontroloval mailovou schránku a hele...byla tam zpráva od Booma. Ihned jsem si jí přečetl a musel se usmát...Had. Schoval jsem mobil...nastartoval motor a vyrazil směrem domů . Přemýšlel jsem o tom co mu odepíšu. Pustil jsem si auto radio kde zrovna hráli Harryho Stylese a můj den se zlepšil na maximum.... jako by ta hrozná zkouška vůbec neproběhla.
Dojel jsem domů a ihned co jsem zaparkoval jsem vyběhl ke dveřím abych mu mohl odepsat. "Počkej!,, ozval se hlas za mnou a já málem dostal infarkt. chytl jsem se za srdce a otočil jsem se na Mighta. "ano????,, snažil jsem se uklidnit svůj tlukot srdce což se mi moc nedařilo. Koukl se na mě omluvně a spustil . "..potřebuju abys mi pomohl s dárkem pro mámu...brzo budeme mít výročí a já jí chci dát domáci video...,, Ulevilo se mi že se nejedná o nic zvláštního a upravil si uniformu.
"jasně to není problém...kouknem na to po večeři??,, zeptal jsem se a Might se usmál. "to bude nejlepší..díky chlape,, poplácal mě po rameni a šel dovnitř a já s ním. v kuchyni jsem se pozdravil s mamkou a pospíchal jsem do pokoje. v Pokoji jsem odhodil Mikinu někam do rohu a sednul si k počítači. Zhluboka jsem se nadechnul a otevřel jsem email. pustil jsem si k tomu nějakou hudbu a pustil se do psaní.
Od: Brokman@gmail.cm
Pro: Dynamoboy@gmail.cm
předmět: Sexuální probuzení
Ahoj Boome,
Děkuji ti za to rýpnutí v posledním Mailu...na mou obranu byl jsem mladej a blbej. Btw tvoje sexuální probuzení v podání neodolatelného Bana ti schvaluji. až tě tedy někdy budu hledat budu hledat fanoušky 7DS.Musím se přiznat že od tvého příspěvku na tebe neustále myslím a jsem rád že si píšeme.
Brocoli .
Kliknul jsem na tlačítko odeslat a byl spokojený s tím co jsem napsal....od té doby co si s ním píšu jsem uvnitř takový...štastný.
Bakugo's Pov
Dojel jsem po zkoušce domů a ohřál si jídlo co připravila mamka a zalezl jsem si do pokoje. Pustil jsem si Seriál a u toho jedl. Moje myšlenky ale mířili někam jinam. K němu.. ten kluk je tak roztomilý a nejspíš nemá blbé úmysly a mohu si s ním psát. Prostě mi příjde že jsme na stejné vlně. Dojedl jsem ty těstoviny a šel si dát pořádnou sprchu.
Všechno potřebné jsem si připravil a vlezl si do teplé sprchy a nechal na sebe téct vodu. snažil jsem se úplně vypnout . přestat nad vším přemýšlet a soustředil se na sebe.
Po sprše jsem sedl k notebooku a přečetl jsem si zprávu . musel jsem se zasmát ...prej sexuální probuzení . je celkem přidrzlej...hochu..mě nepoznáš podle nějakého ujetého trika nebo tak něco...a jo...taky na tebe neustále myslím a jsem rád že si píšeme....rozhodnul jsem se neodepisovat hned a počkam si až se ty pocity ve mě rozleží a budu schopen napsat něco zajímavého.
Ahooooooj tak vám nesu další stranu...doufám že se líbí..budu ráda za odezvu a sdílení třeba na instagramu kde mě mužete i označit a klidně napište ig: mi._.skaa
ČTEŠ
Láska přes Email/BAKUDEKU/
FanfictionIzuku Midoriya 17letý chlapec který žije vcelku normalní život. Má své přátele s kterými jako každý prožívá zábavné chvilky. Bydlí s maminkou a nevlastním tátou a je tak spokojený až na jedno husté tajemství....je gay! co se stane když Izuku natr...