strana 24

333 33 3
                                    

chápu ho 

Izu's pov 

musel jsem si to číst pořád dokola. byl to ten nejdokonalejší moment mého života. bylo to jako kdyby ve vás vybuchlo milion ohňostrojů  a  bylo to naprosto úžasné. pamatuji si jak jsme si začínali psát jako  dva odlišní lidé  ...co si právě odhalili největší tajemství života a ulevilo se nám...poznali jsme se do hloubky a to pro mě neskutečně moc znamená. je to neuvěřitelné... a už bych ho chtěl poznat ale na to je ještě brzo..věřím že to jednou příjde a klidně si na to počkám tak dlouho jak budu muset . 

zavřel jsem email a schoval mobil do kapsy, nadechnul jsem se a odpoutal se.  koukl jsem se z okýnka ven a z auta vykročil s úsměvem. dnešek je pouze můj .  Zabouchl jsem dveře a nasledně je zmáčknutím tlačítka zamknul a rozešel se ke škole . Když v tom mě někdo zatáhnul do feťácké uličky a , feťácká ulička je místo   mezi hlavní budovou školy a budovou C ,  přimáčkl mě na zeď. chtěl jsem vykřiknout ale okamžitě mi na puse přistála ruka. koukl jsem se kdo je ten dotýčný a když moje oči spatřily tvář toho lotra , tak chytl nejvraždivější pohled který umím vytvořit . 

"pusť mě,, kopl jsem ho do rozkroku a tím se dostal z jeho spáru. "heej!,,  chytl se za koule a hodil na mě jeho vražedný pohled. "dobře..vražedný pohled  umíme oba, můj je teda lepší ale no hate, co chceš ???,, založil jsem si ruce na hrudi  a začal poklepávat  nohou. koukl se na mě ublíženě jako bych mu sebral štěně...popravdě ..tohle bylo docela roztomilé...a když se zamyslím já ho vlastně chápu ....bláznivě se zamiloval do Miny a teď co dělat...chce jí zaujmout ale neumí to dělat jinak než  když ze sebe dělá vola. 

chce jen lásku svého života sáhnul k nejzoufalejšímu kroku.  "...tak???? už máš nějaký plán ???,,  založil si ruce na hrudi a já zamrkal  . "...dneska Bakugou  pořadá páarty...budeme tam..,,  vysoukal jsem ze sebe a Kiri se usmál ."to je dobrý plán,, . viděl jsem že už ho víc nezajímá a tak jsem si šel po svém. 

Láska přes Email/BAKUDEKU/Kde žijí příběhy. Začni objevovat