strana 6

358 30 10
                                    

divadelní maska

Izuku's pov

po škole následovala ještě hodina dramatické výchovy kde právě nacvičujeme  divadelní hru romeo a julie a samozřejmě mám hlavní roli .

nacvičovali jsme zrovna scénu s Balkónem. Julie neboli Mina  furt zapomínala text a mě ta role.Romea taky nešla.... prostě asi neumím otevřít city k ženě.

"tohle je směšný..nemohu hrát chůvu?????,,  zeptala se paní Midnight a ona se zamyslela. "je pravda že Izuku umí tvůj text na zpamět...furt ti rádi...co kdybysme to udělali Anternativní????,, zeptala se a všichni jsme se na ní koukli nechápavě.

"jednoduše to uděláme v tom lgbtq stylu.... zvládneš Izuku zahrát Gaye nebo tě mám vyměnit??,,

srdce se mi rozbušelo a jedna moje část chtěla začít křičet že ne ale taky se ozvala druhá strana která nechtěla zklamat mámu a tak jsem na to kývl.

"super... teď najdeme už jen Romea,, pověděla a pustila se do přepsání scénáře. my jsme zatím šli  dodělávat rekvizity a pak jsme mohli domů.

---------------------------------••••-----------------------------

domů jsem dojel až hodinu po tom co skončila škola. první Jsem je musel rozvést domů a pak jsem si zajel ještě pro něco dobrého na večer. došel jsem do domu a pozdravil mamku.

"budeš jíst??,,

zeptala se a a já se musel usmát. "nene..ale děkuju.. oběd ve škole byl velký,,  dala mi pusu na čelo a rozházela mi vlasy. ihned jsem si je zase srovnal  a šel do svého pokoje.

sednul jsem si k počítači ..vzal si sluchátka a  pustil si nějaké ty videa.... a samozřejmě jsem si udělal úkoly do školy. v uších se mi buď ozyvali hlasy  oblíbených seriálových postav a nebo báječná hudba Od Harryho stylese a dalších tvůrců.

užíval jsem si jednoduše dne po perném dni ve škole když v tom mi začal vyzvánět mobil a na něm ikonka uraraky na face timu. zvedl jsem to.

"viděl si to????,, zeptala se ihned a já ihned pochopil že mluví o zpovědnici. otevřel jsem si tu stránku

"co jsem měl vidět??,, začal jsem to tam projíždět  a čekal na odpověď.

"Nějaký kluk ze školy  přiznal tajně že je gay,,  řekla a akorát jsem na ten příspěvek narazil

příspěvek od : Dynamoboy@gmail.cm

'zivot je jako divadelní maska ....  na jevišti si hrajeme na to co nejsme a baví nás to...ale když jsme mimo záře reflektorů tak jsme najednou sami sebou...a takhle se teď cítím.... jako divadelní maska.... a už mě nebaví tajit to že jsem gay.   •Boom•,

beze slova jsem to urarace tipl a znovu si to četl

po dlouhé době je tu nová strana... omlouvám s eza to zdržení ale umřela mi kočička a špatně jsem to nesla.... doufám že se líbí..budu ráda za hvězdičku a komentář bye

Láska přes Email/BAKUDEKU/Kde žijí příběhy. Začni objevovat