váhání
izuku's pov
včera jsem šel docela brzo spát, jelikož bych jinak koukal neustále do mobilu. probudil mě zase ten mučitel ale dneska mi z nějakého aw důvodu nevadil. sedl jsem si a pak až teprve vypnul budík. protřel jsem si oči q vzal si ten mobil. ihned jsem kliknul na kolonku gmailu a vyklikla na mě nová zpráva.
musel jsem se štípnout as nadšením jsem si jí zobrazil a...... dozvěděl jsem se že to byla uvítací zpráva . položil jsem mobil vedle sebe a praštil s sebou o postel.
co jsem čekal??? že mi pan tajemný odepíše???? povzdychl jsem si . jsem naivní..a ani nevím proč mi na tom tak záleží.
zvedl jsem se a šel do koupelny provést svou ranní hygienu.
Bakugou's pov
do očí mi udeřilo ranní světlo a já tedy otevřel oči. protahnul jsem se a sedl si. projel jsem si prsty ve svých ježatých vlasech a přemýšlel o včerejšku. nevím co mě to napadlo. prostě jsem to chtěl vykřičet světu ale nechtěl jsem aby se vědělo že jsem to já. šéf fotbalového týmu.... největší 'Badass' školy. Katsuki Bakugou.
založil jsem si anonymní e-mail a použil přezdívku kterou jsem si vymyslel podle části povahy. myslel jsem si , že se to bude ve škole chvíli řešit a pak to utichne...a nikdo nebude pátrat po mé identitě.
Pak ale napsal on. sice nevím kdo to je ale napsal mi nějaký kluk co to četl. je tu další gay??? kromě Kaminariho??? Proč to tají????nebo to je někdo kdo chce ze mě vylákat identitu a chce to rozhlásit po škole.
Ty věty co mi napsal.. zněli tak upřímně..jako by se tomu člověku ulevilo že to mohl někomu napsat... že ho nikdo nebude soudit... musím říct že tomu člověku vlastně rozumím. když vidím co na naší škole lidi dokážou...jak se chovají k Kaminarimu.
vstal jsem a šel do koupelny kde Jsem si opláchnul obličej a vyčistil zuby. je dost brzo na to si dát sprchu a je to dle mě zbytečný když si jí dám po tréninku ve škole.
vzal jsem si z pračky připravené oblečení a obléknul jsem se. zkontroloval jsem si že mám hotové úkoly a připravený batoh a šel se dolů nasnídat. Mamka ještě spala a tak jsem si jen něco namazal a potichu vypadl z domu.
nasedl jsem do svého auta a vyjel ke škole.zapnul jsem si auto rádio a poslouchal populárni hity a dále přemýšlel jestli tomu Brocoli mám odepsat. je to velké riziko ale zároveň... otevřel se.. řekl mi to a já mu neodepíšu???Dojel jsem do školy kde jsem se pozdravil s mými přáteli a šli jsme na ranní trénink.
____________________________________________
po tréninku
Po tréninku jsem ihned zapadl do sprchy. dneska mi zo vůbec nešlo..byl jsem rozhozený a furt přemýšlel na toho záhadného kluka.Rozhodnul jsem se mu odepsat. rychle jsem se tedy osprchoval.. obléknul a šel do počítačově učebny kde pak budu mít rovnou další hodinu.
využil jsem toho že tu ještě nikdo nebyl a přihlásil jsem se na gmail . znovu jsem si přečetl co mi napsal a pak jsem kliknul na odpovědět a přemýšlel co napsat.
od: Dynamoboy@gmail.cm
komu: brokman@gmail.cm
předmět:RE: zpovědnice'ahoj Brocoli,mohu ti říkat treba Coli???
děkuju ti za odpověď na mojí zpověď.
Tajemství jo???a jestli to stejné které mám já odkdy to víš a jak si na to přišel?
Boom'Kliknul jsem na odeslat a po odeslání jsem si to ještě překontroloval.
ČTEŠ
Láska přes Email/BAKUDEKU/
FanfikceIzuku Midoriya 17letý chlapec který žije vcelku normalní život. Má své přátele s kterými jako každý prožívá zábavné chvilky. Bydlí s maminkou a nevlastním tátou a je tak spokojený až na jedno husté tajemství....je gay! co se stane když Izuku natr...