strana 2

436 26 1
                                    

Kafe

Izuku's pov

Dojel jsem před dům Iidy a zatroubil jsem. koukl jsem se do zrcátka a viděl běžícího na krátko ostříhaného kluka , co na mě mává. Ano ano...to je Iida.....vysokej , na krátko ostříhaný kluk s atletickou postavou kterého baví běhání. Doběhnul k autu a sedl si do zadu. "Zdar ,, pozdravil a za pásoval se . "jak je?,, zeptal jsem se slušně a vycouval z příjezdové cesty. 

"jako vždy...zdál se mi divný sen ,, začal .Iida a jeho sny  ...každý den se mu zdá něco a vždy má nutkání to řešit. "povídej,, vyzval jsem ho a zajel na příjezdovou cestu k Urarace . Tady jsem ani nemusel troubit protože už 'poslušně' čekala. ihned si sedla dopředu. "bré ráno kluci,,  usmála se .

Uraraka je celkém obyčejné  děvče , má hnědé plné mikádo , plnější obličej, pěkné křivky a drobné tělíčko. na tváři většinou lásky plný úsměv. prostě takové malé sluníčko. 

"pozor Iida vypráví sen,, zahlásil jsem  a  vyjel z příjezdové cesty a zamířil si to k naší oblíbené kavárně. "znáš pravidlo...sny až po kávě,, řekla vážně Uraraka a Iida jí poslechnul. 

pustila rádio takže se moje auto proměnilo v carpool karaoke show .asi to znáte ne? když vás písnička vtáhne k sobě a vy jí prožíváte. jak někdo někdy řekl ...'hudba napomáhá k vyjádření pocitů , a myslím že ten člověk měl pravdu. 

Dojel jsem k okénku u té kavárničky a objednal 4 ledové kávy. "Mině s mlékem ,, ozval se ze zadu Iida který byl do teď na mobilu.  usmál jsem se na prodavačku "jedno prosím s mlíkem,,  usmála se na mě taky poprosila o chviličku. "jsi  její barista??,, zeptala se Uraraka lehce podrážděně. Už dřív jsem si všimnul jak Uraraka po Iidovi kouká ale od té doby co se k nám přidala Mina  tak je taková  kousavá. 

Mina  je naše nová kamarádka...přistěhovala se zhruba před 5 měsíci. Byla přesně jako mi...cáklá a tak mezi nás skvěle zapadla. je to středně vysoká holka  se skvělou postavou a krátkými kudrnatými vlasy obarvenými na růžovo. 

"není těžké si pamatovat s mlékem,,  Ozval se Iida a zas se věnuje svému mobilu. Paní nám donesla kávy  a já se rozjel k Mině.

Taaak druhá strana je venku....doufám že se zatím líbí..rozjezd bude lehce pomalejší ale snad nevadí. Bakudekuhoe

Láska přes Email/BAKUDEKU/Kde žijí příběhy. Začni objevovat