2.kapitola

371 26 5
                                    

Strana 9

začátek

Izuku's pov 

po své ranní hygieně jsem se přesunul dolů na snídani. v jídelně už seděl Toshinori a máma. "dobré ráno Zu,, řekla mamka a ihned jsem dostal pusu na čelo. usmál jsem se a pusu jí oplatil. "ahoj mami...jak se spalo??? ,, sedl jsem si k připravené  snídani ."výborně co ty??? Toshinori říkal že jsi svítil dlouho.,,. "Aleee to kluci v jeho věku dělají...koukají na holky.,,   usmál se na mě toshinori a já se na něj jen pousmál. 

"...jo..tak nějak...ale šel jsem spát asi v půl desáté. ,, pověděl jsem a pustil se do úžasných míchaných vajíček. 

po snídani jsem si vzal klíčky od svého autíčka...rozloučil jsem se a šel do auta. venku jsem ihned do něj nasedl a zkontroloval Email ale nic tam nebylo.  za pásoval jsem se a následoval  každodenní rituál. Jel jsem pro Iidu...pak pro Ochako a následně pro Minu. vyzvedli jsme si ledové kafe a vyrazili do školy...prostě normální den. 

ve škole jsme se každý rozutekli na své hodiny a jak jsem zjistil nám začali blokovat signál a tak jsem nevěděl jestli mi Boom odpověděl. došel jsem do třídy a sednul si na své obvyklé místo . musel jsem neustále myslet na to kdo je Boom a na to co napsal. úplně vystihl mé pocity. Přál bych si aby napsal .... toužím po tom. ťukal jsem nehty do stolu  když v to  si předemně sedl Denki kaminari ."nazdárek Midoriyo,,  pozdravil mě a věnoval se svým věcem. 

musím přiznat že možná je Denki jeden z důvodů proč to nikomu nechci říct.... přeci jen do doby než to oznámil byl docela oblíbený kluk a od té doby co se to o něm ví se postoj lidí drasticky změnil.Vždy jsem se chtěl zeptat na toho kluka kvůli kterému udělal coming out ale nikdy jsem se neodhodlal....asi se bojím že by mu pak došlo že jsem gay. 

pravda je že ho strašně obdivuju...miloval tak moc že  se rozhodl to říct světu a je mi líto že ten kluk to nedokáže říct .Zasloužil by si aby ho v tom nenechal samotného...ale co když ten kluk je Boom a je už zadanej tedy.... co mě to tu  zas napadá za teorie.  

zahodil jsem ty myšlenky  a soustředil se na učení. s kamarády jsem se viděl až u oběda u kterého jsem stejnak nedával moc pozor protože jsem zase přemýšlel nad tím jestli náhodou nechytím signál a  nezjistím jestli mi napsal a nebo ne. 

"co ty zkoušky??? jak jste daleko??,, zeptal se Iida a to mě vrátilo zpět  do reality. "děláme gay verzi a julie bude Izu,, pochlubila se hned Mina protože už se nemusí učit tolik toho textu. "přehodila její roli na mě,,  pokroutil jsem ze srandy očima   a Mina do mě strčila. 

"auuu , co si to dovolujete chůvo má,, zasmál jsem se a ona semnou . jo dramaťák mám rád..je tam sranda a rozvíjíme si osobnosti. "jinak...už ti vybrali Romea..je to student co si potřebuje zlepšit průměr a tak mu dali roli Romea,,  pořádně jsem zpozornil ...tak u koho si budu muset dávat pozor aby opravdu nepoznal že jsem gay. 

"tak kdo je ten Romeo, kdo je ten kvůli jemuž se zabiju,,  zahihňal jsem se. ale Mina se zatvářila vážně a váhala jestli mi to má říct nebo mě nechat překvapit a to jsem se začal bát. "Okamžitě mi to řekni,,  řekl jsem zcela vážně. 

"Je to on...Bakugou,,  ihned ve mě poskočilo. V mém obličeji  se vystřídalo tolik emocí a pak jsem se potichu zvedl a šel se vykřičet ven na vzduch . a jen co jsem vyšel z budovy školy  mi pípnul mobil.  vykašlal jsem se na křičení  a kouknul se co mi to tam píplo. 

*máte novou zprávu od Dynamoboy@gmail.cm*

už podruhé ve mě hrklo a tak jsem si zalezl někam kde byl signál  a málo lidí a přečetl si jeho odpověď  na mou odpověď  a rozhodnul se okamžitě odepsat 

od:Brokman@gmail.cm

pro:Dynamoboy@gmail.cm

předmět:RE:re:zpověď

'Ahoj Boom, začal jsem si to  uvědomovat asi ve 14ti, začalo to  nevinnými sny o postavách anime a pak to pokračovalo když mi moje první holka na základce řekla že mě miluje a já utekl na záchod a volal mámě aby pro mě přijela. potom jsem si to začal přiznávat a poslední kapka byla uvědomění si že se mi nejen líbí hudba od Harryho stylese ale i on sám...a co ty???jak jsi to zjistil ? 

Brocoli,

kliknul jsem na tlačítko odeslat a tak jsem oficiálně odeslal další email.

taaaak jooo,jelikož jsem stihla uzávěrku o 6 dní  dříve tak jsem vám tu sesmolila tuto kapitolu . doufám že se kapča líbila a já si jdu napsat ještě jednu . bye (jo a zanech hvězdičku, koment a budu moc ráda když mě budete sdílet a můžete mě i třeba označit někde )(FB: Michaela Adámková) (IG:mi._.skaa)

                                                                                             

Láska přes Email/BAKUDEKU/Kde žijí příběhy. Začni objevovat