izu's pov
den probíhal klidně, napsali jsme několik testů a jinak to byl jeden z klidnějších dní co na naší střední jde zažít. měl jsem plno času na to přemýšlet o Boomovi. nemohu ho vyhnat ze svých myšlenek ani na minutu a musím se přiznat že každý den ho hledám. vždy hledám sebemenší náznak toho kdo by to asi mohl být. Hledám rysy a činy co by mohl podle chování hledat ale zatím se mi vůbec nedaří . já vím že si asi říkáte že je to blbost...že bych měl počkat na to až mi sám řekne kdo je ale já ...no prostě...je to takové nutkání. já ani nevím co bych dělal kdybych ho našel, asi bych stejnak počkal až mi to potvrdí ale věděl bych kdo to je a dobře..možná bych ho stalkoval.
po škole jsem se přesunul na divadelní zkoušku kde už jedeme bez scenařů a cvičíme balkonovou scénu .já svůj text umím ale Katsuki s ním má problém. "nenenene ! to je hrozné! musíte to víc procítit a říkat to jak to je ve scénáři!,, pokárala paní učitelka už po několikáté Katsukiho , který vypadal že za chvíli mu dojde trpělivost. začal rudnout jako rajče a to znamenalo jen jediné ...jde na věc.
"já kurva nemůžu za to že nějaký debilní shakespear to napsal tak debilně!,, na truc si sedl na zem a založil ruce na hrudi. bylo to docela roztomilé....možná by něco podobného udělal i Boom...protože mi vyprávěl jaký umí být když bouchne....vidíte??? už jsme zase u něj..achjo vše v denním životě mi ho připomíná, povzdechl jsem si a taky si sedl. "ale tak...vezmem to ještě jednou..teď už to bude lepší...,, snažila se zas nahodit příjemnou atmosféru ale to se nepovedlo....potřebovali jsme pauzu. Mina si ke mě přisedla a podala mi pití. "jsi skvělá Julie,, usmála se .
"je to náročný když někdo furt neumí scénář,, lehl jsem si a koukal do stropu a moje myšlenky naplnil opět Boom. představoval jsem si jak jeho ústa..nádherná plná a taková přidrzlá ústa povídají něco co jsem si myslel že by Boom v tuto chvíli pověděl. 'Coli..nesmíš být tak negativní vždyť si musíš užívat života, nemohl jsem si pomoct a rty se mi roztáhli do širokého úsměvu jako pokaždé co přemýšlím nad ním. Zalil mě neskutečný pocit štěstí a ten mě dokonale zaplnil .
ČTEŠ
Láska přes Email/BAKUDEKU/
أدب الهواةIzuku Midoriya 17letý chlapec který žije vcelku normalní život. Má své přátele s kterými jako každý prožívá zábavné chvilky. Bydlí s maminkou a nevlastním tátou a je tak spokojený až na jedno husté tajemství....je gay! co se stane když Izuku natr...