3.Bölüm

1K 84 4
                                    

VOTE VE YORUMLARI UNUTMAYIN!İYİ OKUMALAR!

Sehun sinirini çocuktan çıkarıp eline telofonu aldı ve Chanyeolu aradı "alo chanyeol buraya bir kaç adam gönder burdaki çocuğu alın." Chanyeolun kıkırdama sesi geldi.

"yine kim sinirlendirdi seni?" kırdamaya devam etti.

Sehun sinirli bir sesle "kes sesini adamları gönder ve  bu akşam oradayım." dedi ve telofunu deri pantolonuna sokup tuvaletten çıktı.Kai şuan sadece Sehunu düşünüyordu, onu ölene kadar becermek gibi.

Chen sınıfa geri geldiğinde Kaiyi bulamadı yan tarafta Kaiye gıcık şekilde bütün ders bakan çocuğu gördü. Aslında Kai baktığı için bakıyordu ama neyse. Elleri yara içinde kaldığını gördü ve biraz panikledi Chen.Kapı bir anda açıldı bütün seksiliyle Kai gelmişti. Chen bir ohh çekmişti Kai'yi iyi bir şekilde görmenin rahatlıyla omuzlarını serbest bıraktı. Kavga etmeden durması büyük bir başarıydı.

Kai Chene baktı endişeli gözüküyordu sonra gözlerini Sehuna çevirdi onunla uğraşıp beyaz yanaklarında kırmızılık oluşmasına bayılmıştı.

"Tuvalette çok ateşliydin Sehun" diyip öpücük gönderdi. Sehun şok olmuştu.Tuvallete biri olduğunu sanmıyordu.Tam ağzını açıcakken öğretmen içeri girdi.

Ders bitmişti yemek yemek için kafeteryaya indi Chen ve Kai 4 kişilik grup dikkatlerini çekti, oraya yöneldiler. Masadakiler gelen 2 kişiye baktılar.

"Oturabilirmiyiz ben Chen."dedi. Grubun büyüğü olan Kris 2 kişiyi süzüp "tabi oturun." dedi.

Kaiye dönüp "Ben kris ." dedi.Kai karşındaki yapılı sarışın çocuğa baktı.

"Kai."dedi umursamaz biçimde. Kris çocuğa bozulmuştu ama belli etmedi. "Ben Lay tanıştığıma memnun oldum."dedi bir diğeri ve gülümsedi Chenin gözü gamzesinde kalmıştı.

Sonra toparlandı ve  başını salladı."ben Xıumın"dedi. Çocuk yemek yerken konuşmuştu, chen bunu şirin bulup  gülümsedi.

"bende Tao " dedi.Kris taonun beline kollarını dolayıp kendine çekti "Ve benim sevgilim."dedi grup yemek yemeğe, sohbet etmeye devam etti.Kai de katılmıştı Grup 2 liyi sevmişti.

Okul bitmişti ve herkes eve dağıldı Chen çıkarken arabasına binmeye giden Suhoyu gördü ve yanına gitti.

"meraba Suho.. Imm okul dışındayken hyung desem sorun olmaz heralde. " dedi Chen.Suho bunun kim olduğuna bakmak için arkasına döndü.

Cheni görünce gülümsedi "merhaba Chen ve nasıl samimi hissediyorsan onu kullanabilirsin." Chenin kalbi çok hızlı atıyordu.

"Ne oldu?"Dedi öğrenci garip şekilde bakıyordu.

"Şey.. İ-iyi akşamlar demek için gelmiştim." dedi niçin geldiğini bilmemenin utancıyla saçını kaşıdı. 'Ne yapabilirdim ki içimden deli gibi onla konuşmak dohbet etmek elinden tutup... Ohh ne saçmalıyorum.' Düşüncelerini kafasından attı çirkinleşebilirdi. Kai onları izliyordu ve Chene ders vermeye karar verdi konuşmayı beceremiyor bu çocuk.

Eve geldiler Chenin suratında hala o aptal sırıtış vardı.Chenin koluna vurdu "şu aptal sırıtışı kes." Chen omuz silkti. "Kıskanç". Diye homurdandı.

Aklına takılan soruyu sordu."Sana bakan şu çocuk onunla ilgili planların varmı?"Kai kokunç bir şekilde sırıttı Chen yine ürperdiğini hissetti ve o çocuk için acıdı.

Sabah erkenden kalkıp okula gittiler. Yine herkes ikiliye bakıyordu. Arkalarından"Heyy" diye bağran kişiye döndü bu Laydı."günaydın " dedi ve eşsiz sırıtışını sundu.Layle chen iyi arkadaş olmuşlardı telofon numarasını almıştı ve bütün gece konuşmuşlardı.Chen sırıtarak "günaydın."dedi.Kai sabahları daha huysuz oluyordu ve 2 liyi orda bırakıp yürümeye devam etti.

Sehun yeni çocuk için planlar kuruyor ve durduk yere sırıtıyordu.bu hali luhanı çok korkutuyordu.Sehunu seviyordu ne kadar pisikopat ve onu sevmesede.

Sınıftan içeri Kai girdi ve Sehuna doğrudan baktı.Sonra yanındaki sürtüğe baktı.Sehun ayağa kalktı ve Kaiye doğru yürümeye başladı.Kai bunu beklemiyordu kaşlarını yukarı kaldırdı.

Sehun Kainin önünde durup alaycı bir gülümseme attı."Günaydın Jongin." dedi.Kai gerçek ismini öğrenen çocuğa baktı demekki elli her yere yetiyor diye düşündü.

"Küçüken sana ne yaptılar Kim jongin böyle bir pislik oldun."Kai buna şaşırmıştı ismini baskılayarak söylemişti ama küçükken dedi şey... Sehunun hala suratında alaycı bir gülümseme vardı.

Kaiye omuz atıp sınıftan çıktı. Bütün gece onu araştırmıştı hakkında bir sürü bilgi edinmişti hepsi ürperticiydi ama umrunda değildi kazandığı düşündüğü zaferle içinden sevinç çığlıkları atarak yürümeye devam etti.Kendi kendine kainin surat ifadesini hatırlayıp gülüyordu.Ama bilmiyordu ki o gittikten sonraki Kainin sırıtışını. sadece Luhan görmüştü ve orda Sehundan daha korkunç birisini gördü.

'o bir şeytandı.'

SOĞUKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin