Kai, Sehun'la beraber sınıfa çıktı, kapıdan içeri girer girmez Chen'e doğru baktı.
Kai "Sen Sehun'un yerine"dedi.Kai parmağıyla Chen'in yan tarafını gösterdi.
Chen söylenip "Abi adamın bi sevgilisi oldu kaç yıllık arkadaşını satıyo eve gelince yemek istersin ama"diye karı gibi söyleniyordu .
Yerinden kalktı Sehunun yerine oturdu.Kai Chenin kafasına vurup "Senin dilin uzamış"dedi gülerek.
Chen trip atıp "gel abi sende vur kafama, aptal oldum iyice."dedi Sehun gülerek "Kai zaten salak olduğunu söylemişti fazla etki yapmaz."dedi Sehuna göre Chen Chanyeol gibiydi fazla neşeli ve gürültücü.
Chen hışınla Kai dönüp "Birdi iki kişi oldu ya şansızım ben." Diye yakındı.
Kai Chenin omzunu patpatlıyıp "ne oldu bugün sana"dedi.
Bu gün fazla alıngandı.Kris bir anda Kainin gözüne telofonunu soktu gülmemek için kendini zor tutuyordu.Kai telofondaki fotoğrafa bakıp sesli şekilde gülmeye başlamıştı.Kai gülerek cebinden telofonunu çıkarıp "bana da atsana"dedi.
Chen Krisin elindeki telofonu almaya çalışıyordu ama Krisin boyu çok uzun olduğundan Chen zıblamak zorunda kalıyordu, sonuç başarısız.Sehunda bu olanlara anlamaya çalışıyordu.
"Kris sen o fotoğrafı sildim demedin mi piç"dedi sinirle.Sabah ki Suhoyla uyurken çektikleri fotoğraftı.
Davetliler artık tek tek gelmeye başlamıştı .Baekhyunun evi çok büyüktü.Düğünü, bahçede havuz başında yapıcaklardı.Baekhyun Chanyeolu bir masaya oturturup yanlız bırakmıştı.Ablasına yardımcı olması gerekiyordu.
Chanyeolun canı sıkılmaya başlamıştı.Kızlar ikidebir ona sulanmaya çalışıyordu.Yanına bir kız gelip "Yanında biri yoksa eşlik edebilirim"dedi.
Kız gerçekten güzeldi siyah mini elbisesi bacaklarını uzun göstermişti .Gerçektende seksiydi.Beline kadar kıvrılmış kızıl saçlarıyla uyum içersindeydi.
Chanyeol "hayır var"dedi soğuk şekilde. Kız bozulmuştu.
Erkeklerin 'hayır' demesine alışık değildi.
"Hadi ama düğünden sonra biraz eğleniriz"dedi ağzını yayarak.
Chanyeol kıza dönüp alayla sırıttı "Kendini satmak için ne ucuz bir yöntem söylesene üstündekiler kadar edermisin?"dedi. Kız morarmıştı "aptal" diyip hızla ordan ayrıldı.
"Heyy heyy gelin geliyor,sesiz olun" diye bir ses duydu Chanyeol, arkasını döndü.Merdivenlerden başlayıp kürsiye kadar uzanan kırmızı bir halı sermişlerdi. Kenarlarda beyaz gül serpiltilmişti.Merdivende bembeyaz gelinlikli bir kadın inmeye başladı onun yanındada bütün asilliğiyle Byun Baekhyun vardı.Gözleri kızarıktı muhtemelen ağlamış olmalıydı.Ablasının koluna girmiş müzikle berabar yavaş yavaş rahibin olduğu kürsiye yürüdüler.
Mükemmel bir tabloydu.Baekhyun Chanyeola bakıp gülümsedi ,Chanyeolda karşılık verdi.Baekhyunun ne kadar heyecanlı olduğunu görebiliyordu. Chanyeol baekhyunun yanına gidip elini sıkıca tuttu.Baekhyun, Chanyeolun ona destek olmak için yaptığını biliyordu.Baekhyun ablasını çok seviyordu, evlenmesini istemiyordu.Baek sevdiklerini paylaşma konusunda fazlasıyla cimriydi.Tören başlamıştı.Ablası ve kocası birbirlerine söz verip öpüşene kadar Chanyeol Baekhyunun elini bırakmadı.
Bayan Byun kürsiye çıkıp neler hissettiğini anlatmaya başladı"Kızım bir gün bizi bırakıp beyaz gelinliği giyiceğini biliyordum.Şükrediyorum ki seni evlenirken gördüm .Kendi doğrularından asla vazgeçme, yüzünde gülücük eksik olmasın.Sen mükemmelsin.Seni seviyorum kızım. Sıra küçük kardeşinde." diyip Chanyeola göz kırpmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SOĞUK
FanficOnlar iyi ve kötünün o ince çizgisinde kalan çocuklardı. Hayatın zorluklarıyla o çizginin üstündeki hakimiyetlerini kaybettiler. Kai o gece anlamıştı. Küçük bedeni dahada küçülmüştü, en kötüsüde o karanlık yerde yalnız olmasıydı. Ellerini açıp günl...