VOTE VE YORUMLARI UNUTMAYIN !! ^_^ İYİ OKUMALAR!
Kai Sehunun yaralarını tekrardan temizledi.Sehun hala bu duruma alışamamıştı. Kai fazla iyiydi. Kai'nin sadist hallerini gördükten sonra bu değişim fazlaydı.
Kai çok mutluydu hayatında ilkez hissetiği bu duygular kendisini yenilemişti.Chanyeol aşağı inip yemek hazırlamaya başladı.Kafasını çevirip ikiliye baktı Kai Sehuna yaklaşmaya çalışıyor Sehunda kaçıyordu.Kai yaralarını bahane edip Sehuna ellemeye çalışıyordu.Sehun kızarıp yastıkla Kainin suratını itiyordu.Kıkırdıyıp işine geri döndü.Ailesi öldükten sonra ilkez Sehunu böyle görüyordu.
Chen okuldan sonra Suho'yla sinamaya gideceklerdi.Chen aceleyle evine gidip duş aldı.İlk buluşmalarıydı.Mükemmel olmasını istiyordu.Suhoda Chenden farksızdı.Suho arabayla Chenin evinin önüne geldi beklemeye başladı telefonla uğraşıyordu.Öksürme sesiyle karşıya baktı.Salyaların akmasına engel olamadı.Altında fazlasıyla yırtık kot üstünde baskılı tişört ,deri ceketle çok seksiydi.Kendisini kaybedip Chenin üstüne atlamamak için hızla arabaya bindi.Chen bu durama kıkırdıyıp arabaya bindi."suho" dedi tatlı sesle.Suho Chene dönüp baktı "nasıl olduğumu söylemedin beğenmedinmi" dedi dudaklarını büzüp aslında bunları Suhoyu azdırmak için yapıyordu.Başarılıda olmuştu.Suho Chene dayanamayıp öpmeye başlamıştı "Çok ateşlisin bebeğim seni içimde hissetmek istiyorum"dedi.
Chen yutkundu kendisini kaybedebilirdi. Suho öpmeye devam etti.Chen Suhonun bir özelliğini daha öğrenmişti azınca kişiliği değişiyordu.Suho Cheni yemeyi bırakıp "Chen sinamayı boşversek mi?" diyip sinsice sırıttı."Olmaz hyung bu kadar hazırlandım" dedi.Suho içindeki azgın ruhu bastırıp arabayı sürmeye başladı.
Chanyeol masayı kurup ikidebir didişen Sehunla Kai çağırdı.Sehun Kainin ellerinden kurtularak mutfağa koştu.
"teşekkürler Chanyeol Kai beni açlıktan yemeyi düşünüyordu" diyip masaya oturdu arkasından Kai gelerek Chanyeola kızgınca bakıp "en sonunda ikna etmiştim seni öldürmek istiyorum Chan"diyip dudaklarını büzdü.
"yalan söyleme zorla üstüme oturdun" Dedi bağırıp.Kai sırıtıp "elim bakstırına girdiğindiğinde öyle demiyordun ama"dedi.Sehun kızarmıştı saklamak için yemek yemeye başladı.
Chanyeol kahkaha patlattı.Sehun hışınla kafasını kaldırıp Chanyeola'bitin sen' bakışı attı.Evden kovulmak istemediğinden sustu.Kai sandalye alıp Sehunun yanına geldi.
Sehun kaiye bakıp "Kai neden burdasın kocaman masada yermi bulamadın."dedi kaşları çatıp.
Kai "sana ben yemek yediricem"dedi ve Sehunun elindeki kaşığı aldı."olmaz "dedi.
Kai kaşlarını çatıp "olur "dedi.Sehun bağırıp "Ben bebek değilim" dedi.Kai de aynı şekilde "sen benim bebeğimsin"dedi.
Chanyeol gülmemek için dudaklarını ısırıyordu.Baekhyunla böyle olabilirmiydi diye düşündü.En sonunda Kai kazanmıştı savaşı .Sehun yanaklarını şişirip yememek için direniyordu.Kai şeytanice sırıtıp "eğer ağzını açmazsan bu gece burdayım" düşünür gibi yapıp " yatağın büyükmü Sehun "dedi.
Sehun direk ağzını açtı.Kai kafasını geriye atıp kahkaha attı.Kaşığı Sehunun ağzına soktu.Ağzını bile Kai siliyordu.Bu çok güzel bi duyguydu ama kabullenemiyordu.
Chenle Suho komedi filminde karar kılmışlardı.En arkadan koltuk seçtiler.Fazla kalabalık değildi.Flim başlamıştı.Chen filimden çok Suhoyu izliyordu.Suho filmi beğenmişti dikkatle filmi izliyordu.Bir anda pacağında bir el dolaşmaya başladı.Yutkundu.yavaş yavaş bacağında dolaşıyordu.Suho ürpermişti.El yavaş şekilde kasıklarından sonra penisine gitti.Suho inledi çok ses olduğundan kimse duymamıştı.Chen Suhonun engel olmamasından gaza gelerek Suhonun fermuarını açtı Suho Chene bakıp "yapma "dedi Chen eğilip Suhonun bakstırının üstüne öpücük koyup Suho baktı.
"Al onu ağzına bebeğim." Dedi Suho.Chen kıkırdadı .Suho ve ani değişimi.yavaşça aşağı indirdi pantalonu.Suho çıldırıyordu penisin başına öpücük koydu Suho inlemesini bastırmak için eliyle ağzını kapattı.Koltuğa iyice yayıldı.
Chen yavaşça ağzına aldı dışta kalan yerleri elleriyle destekledi.Penisini emmeye başladı.Suho kendini kaybetmişti.Chen hızlanmaya başladı.Suho boş olan elini chenin saçlarını çekmeye başladı.Cheni bastırıyordu.Uzun sürmeden boşaldı.Bir anda ışıklar yandı.chen hemen kendini geri çekti. insanların ışığa gözü alışana kadar Suho fermuarını çekmişti bile.İkiside kıpkırmızı kesildiler.Chenle Suho kahkaha atıp sinamadan çıktılar ikinci faciada bu kadar şanslı olmayabilirlerdi.
Kai eve gitmek içinden gelmiyordu ama gece bazı işleri vardı.Yemeği bittikten sonra kalktı.Sehunun içinden gitme demek geliyordu ama yapamıyordu.
Kai Sehunun yanına gelip "kendine iyi bak ufaklık "dedi alnına öpücük koydu.Kai Chane dönüp tokalaştı iyi arkadaş olmuşlardı.
Kai ormandaki kulubesine sürdü arabayı.Müşterisi vardı.Kai yurt dışına uyuşturucu satıyordu.Yüzünü bilen sayılı kişiler vardı.İsmi yer altı dünyasındaki herkes tarafından bilinir.İlk başlarda genç olduğundan fazla dikkate almamışlardı.
Kaiyi piyasadan silmek için için bazı mafyalar kiralık katil tutmuşlardı.İki gün sonra evlerine siyah kutu gelmişti isimsiz. Kiralık katillerin kesilmiş kafaları vardı gözleri oyulmuştu altındada not
'beni görmek bile seni değerli yapar neden kendiniz beni görmeye gelmiyorsunuz en azından değeriniz artar' yazıyordu.
İşleri büyüdükçe insanların gözündede büyüdü.Yer altı dünyasında tanrısıydı o.Fazla zekiydi.
Bobby Dodge bu işlere girmesi için Kaiye yardım etmişti.Barda tanışmışlardı Kai 15 yaşındaydı o sıralar Chenin okuması için ufak hırsızlıklar yapıyordu.Kai barda hırsızlık yapıyordu.Uyuşturucu satıyorlardı.Kai küçük ve kimsesiz olduğundan kimse karışmamıştı.Kai istediği gibi girip çıkmaya başlamıştı. Kai yavaş yavaş işlerinin nasıl yürüdüğünü çözmeye başlamıştı.Mal satmak üzere olan adamı takip edip çantasındaki malları çalmıştı.Bobby Dodge için hataya yer yoktu. Adamı bara çağırıp malları canıyla ödeyecekti.
Kai bir anda içeri girip Bobby' nin önüne malları attı "bu adamlara mı güveniyorsun? Benimle çalışmaya varmısın?"demişti ukalaca sırıtıp.Bobby Kai 'nin gözündeki bakışı sevmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SOĞUK
FanfictionOnlar iyi ve kötünün o ince çizgisinde kalan çocuklardı. Hayatın zorluklarıyla o çizginin üstündeki hakimiyetlerini kaybettiler. Kai o gece anlamıştı. Küçük bedeni dahada küçülmüştü, en kötüsüde o karanlık yerde yalnız olmasıydı. Ellerini açıp günl...