28.Bölüm

601 43 6
                                    

YORUM VE VOTELERİ UNUTMAYIN! OKUDUĞUNUZ İÇİN TEŞEKKÜRLER

GD, misafirinin etrafında dönüp incelemeye başladı. T.O.P, GD'nin bu planını sevmişti. T.O.P "Hey söylesene moruk Kai'yi neden satıyorsun?" merak ediyordu söyliyeceği şeyi.

Bobby iğrenir gibi suratını buruşturup."Artık onun bana hiç gibi davranmasından sıkıldım. O canavarı ben buldum ve benim yerimden edip kölesi olarak çalıştırıyor gerçekten onun ölmesi bana sadece keyif verir. Sizin beni çağırmanız benim için büyük fırsat. O veledin parçalanmasını önümde köpek gibi eğilip yalvarmasını istiyorum"dedi ellerini yumruk yapıp sıkıyordu kaşlarını çatmıştı, bunları hatırlamak bile onu deli ediyor olmalıydı.

T.O.P adamın Kai'den nefret etmesini normal bulmuştu gerçekten de pislik bir herifti. T.O.P "peki ya o sürtük kim?"dedi.

Bobby ilk anlamasa da sonradan Sehun'dan bahsettiğini anladı T.O.P bacağını göstermişti.

"Tanımıyorum.İlk sizinle birlikte o gün gördüm.Kai sürtüklerini getirmezdi ama onun farklı olduğunu bacağınla birlikte anlamışsındır."dedi gülerek.GD de adama katıldı T.O.P
sinirlenmişti "o sürtüğü ellerimle öldüreceğim."dedi dışarı çıkıp kapıyı sertçe kapadı.

"Kai sana bir daha yemek yaptırmıyacağım, bu işte berbatsın." dedi sehun. Dağılan mutfağa bakıp iç geçirdi.Kai, kafasını kaşıyıp "Yumurtanın fırında pişmediğini nerden bilebilirdim ki"dedi ellerini iki yana açıp Sehuna baktı.

Sehun gözlerini devirip "Kai yumurtayı fırında yapmanı geçtim niye 250 derecede yapıyorsun tavaya bak kömür olmuş.Bu arada neden tavayı fırına verdin!!!"dedi Sehun yakınarak elindeki tavayı Kai'nin gözünde salladı.

Kai dudaklarını büzüp "Daha çobuk pişer sandım"dedi. Sehun ayağa kalkıp çocuk gibi olan sevgilisinin yanına gitti.Yanağına sulu bir öpücü koyup "Dışarda yemeğe gidelim.Açlıktan ölmek üzereyim."dedi.

Karnını ovuyordu bir yandan Sehun.Kai Sehunu kendine çekip "bende bunu bekliyordum o kadar uğraştırmana değdi mi?"dedi.

Sehun sevgilisinin elindeki eldivenleri çıkarıp "Beceriksiz olduğunu kabul et"dedi gülerek Kai'ye bakıyordu.Kai'de piç smile atıp "yatakta ki becerimi ikimizde iyi biliyoruz"dedi.Sehun kızarıp Kai kollarından çıkıp koşar adımlarla mutfaktan çıktı.

"Çabuk ol kapıda bekliyorum."dedi ardından bağırarak.Kai gülümseyip ellerini lavaboda yıkadı.Onu deli gibi seviyordu.

Chen, sırasından kalkıp Kris'in tatil diye önerdiği buroşürleri alıp Suho'nun odasına doğru yürümeye başladı.Onsuz tabikinde tatile gitmezdi.Kapıyı çalıp içeri gülümseyerek girdi Suho'ya doğru baktı.Sinirden gözü seğirmeye başlamıştı elindeki kağıdı sinirle buruşturup Suho'nun dibinde ki öğretmene ölümcül bakışlar atmaya başladı.

Suho gergince gülümseyip karşısındaki sinirden kırmızı olmuş sevgilisine baktı.

Genzini temizleyip"Taemin öğretmenim bir kaç işim var bu dosyaları başka zaman toparlarız"dedi.

Taemin öğrenciyi siklemeyip Suho'ya daha çok yaklaşıp "işiniz olmadığınızı söylemiştiniz"dedi 'bildiğin yavşıyordu'.

Chen, o kaltak öğretmeni dövmemek için kendini zor tutuyordu. Suho bu durumu anlamış olmalıki geri çekildi.

"Başka bir zaman"dedi geçiştirerek.Taemin ayağa kalkıp Suho'ya çapkın bir bakış attı.Taemin "başka bir zaman"diyerek dosyaları toparlayıp odadan dışarı çıkmak için kapıya doğru yürümeye başladı karşısında ki öğrenciye sinirle baktı işini mafetmişti peki ya o ne diye ona sinirli bakıyordu?Boşverdi uğraşıcak daha büyük işleri vardı.

SOĞUKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin