Chen olayları izlemişti. Ne olduğunu merak ediyordu fakat Kai'nin ona anlatmıcağını biliyordu. Sınıftan çıkıp doğrudan Suho'nun odasına girdi daha doğrusu daldı.
Suho yerinden zıbladı Chene sinirli olmaya çalışarak "kapıyı tıktıklamadan içeri girme"dedi yinede başaramamıştı. Chen sırıtıp Suhoya yaklaşmaya başladı.
Suhoya doğru eğildi tahrik edici bir ses tonunda "seni özledim"dedi.Suhoyu öpmeye başladı.Suhonun ağzını açması için dudağını ısırdı Suho hafif bir şekilde inledi.Chen bu durumu kullanıp Suhonun ağzında keşfe başladı.Suhonun kucağına oturup sürtünmeye başladı. Suho şimdiden sertleşmişti.İnlemeye başlamıştı.Nefes almak için ayrıldıklarında suho Chene baktı Chen suhoya arzu dolu bakışlarla bakıyordu yutkundu suho.penisi sızlamata başlamıştı.
"Seni rahatlatıcam"dedi ve kucağından indi yere oturdu suhonun çadır olmuş pantolonuna bakıp şehfetle dudaklarını yaladı.Suho için bu çok yanlıştı fakat zevk onu ele geçirmişti.Chen suhonun fermuarını indirip pantolonu çıkardı beyaz tenine yapışmış siyah bakstırını gördü daha çok tahrik oldu.
Bakstırının üstüne küçük bir öpücük koyup suhoya baktı inlememek için kendini zor tutuyordu, bakstırınıda üstünden atıp suhonun penisinin ucuna küçük öpücükler koydu,Suho zevkten sesli bi şekilde inlemeye başladı.
Suho "çabuk ol"diye Chen'e tısladı Chen sırıtıp hepsini ağzına aldı gelgitler yapmaya başladı Suho kafasını geriye atmış zevkin tadını çıkarıyordu.Suho ellerini Chenin kafasına koyup saçını çekmeye başladı "daha hızlı Chen." Dedi nefes nefese Chen daha çok hızlandı.Suho odayı inletiyorlardı.Suho"Chen" dedi bağırarak boşalıcağını anlamıştı Chen.Bir anda ağzına sıcak sıvı dolmasıyla geri çekildi ve hepsini içti.Chen ağzının kenarlarını diliyle yalayıp Suhoyu ateşli bir şekilde öptü.Suhoya bakıp "akşam sıra sende" diyip göz kırptı ve odadan çıktı.Koşarak tuvalete gitti kendisini rahatlatması gerekiyordu.
Sehun hala sinirliydi.Okulda boş boş oturuyordu.Gözleri etrafı tararken büyük gözlü çocukta tıkalı kaldı sırıtmaya başladı.Bu kanlı günlerin habercisiydi.
Sehun yavaş yavaş tek başına oturan çocuğun yanına geldi.Do kafasını kaldırıp başında bekleyen çocuğa baktı.Do tırsmıştı çocuk ona deli gibi sırıtıyordu.Do, onun Luhanın sevgilisi olduğunu biliyordu.Daha da çok titremeye başladı.Sehun çocuğu biraz inceleyip yürümeye devam etti aklında süper fikirler vardı.
Baş rolde ise Do.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SOĞUK
FanfictionOnlar iyi ve kötünün o ince çizgisinde kalan çocuklardı. Hayatın zorluklarıyla o çizginin üstündeki hakimiyetlerini kaybettiler. Kai o gece anlamıştı. Küçük bedeni dahada küçülmüştü, en kötüsüde o karanlık yerde yalnız olmasıydı. Ellerini açıp günl...