VOTE VE YORUMLARI UNUTMAYIN ^_^ İYİ OKUMALAR
Sehun Kaiyi gördüğü ilk andan beri araştırıyordu. Bu Sehun için basit birşeydi eli kolu uzundu, ismi duyulunca titrerlerdi.Sehun korkunçtu.Zengin bir ailenin tek çocuğuydu.Ailesini kazada kaybettikten sonra gözü dönmüştü hizmeçilerle dolu evini yakmıştı.Kurtulan olmamıştı.Kendisini defalarca kesmişti öldürmeye çalışmıştı her gün farklı bir sokak arasında kan ve ter içinde uyanıyordu.
Chanyeol arkadaşının bu durumunu artık katlanamıyordu.Tedavi görmesi için onu akıl hastanesine yatırdı.Chanyeol içten içe kendini yiyordu harap olmuştu.Bir kaç yıl boyunca tedavi oldu Sehun.Çıktıktan hemen sonra ortadan kaybolmuştu, bu Chanyeolu daha çok çökmesini sağlamıştı, belli ki arkadaşı ona sinirliydi.
Chanyeol heryerde onu aradı ama izini bulamamıştı.Altı ay sonra Sehun baştan aşağı değişmiş bir şekilde geri döndü. Kas yapmış ve boyu uzamıştı beyaz ve soluk teni renklenmişti.Değişmeyen tek yer sadece gözleriydi.Soğuk ve ızdırap veren bakışları.
Kainin geçmişini bulmak zor olmuştu.Gerçek ismini bile bilmiyordu. Kainin eski okuluna Chanyeolu gönderdi.Öğretmenlerini ve müdürünü tehditle yani kafalarına silah dayamasıyla gerçek adını ötmüşlerdi. Sonra işler daha garip hal almaya başladı.Hakkında bir çok şey buldular hepside korku hikayelerinden çıkmış gibiydi.Sehun eğlenmeye başlıyordu.
Zengin bir ailenin çocuğu olan genç aile fertlerinin gizemli bir şekilde kaybolmasıyla yetimhaneye verilmişti.Ordanda arkadaşı yani Chenle kayboldukları zaman yetimhanede ses getiren katliam olmuştu.Sehun kainin yaptığına emindi.İşler dahada ilginçleşiyordu.
Chen kafeteryaya sırıtarak girdi.Herzamanki yerinde oturan arkadaşlarına baktı ve yaklaştı. Kai onlara Chenin yaptığını anlatıp hep birlikte gülüyordu.Chen sandalyeyi çekip oturdu.Arkadaşları Chene bakıp daha çok gülüyordu.
Kris gülerek "Hey dostum ne ceza aldın."dedi gülmeye devam etti Tao onu tatlı bulup yanağından öptü.Chen gülen arkadaşlarına bakıp "o bugün benim olucak"dedi.Masadakiler Chene 5-10 saniye sesizce baktılar ve daha yüksek kahkaha atılar.
Lay Chenin taklidini yaparak "o bugün benim olucak" dedi.Chen sinirlendi gülen arkadaşlarına sırıtıp "Görüceksiniz"dedi.Kai ciddi olduğunu biliyordu bugüne kadar kimse Chene hayır diyememişti.
Kai kafeteryaya giren Do yu gözüne kestirdi ve gel işareti yaptı.Do heyecanlanarak Kainin yanına geldi bu durumu Sehun da izliyordu.Do masaya geldiğinde masadakiler ona bakmaya başladı Do utanmıştı kafasını biraz eydi.
Kai "yaklaş"dedi.oyuncağını deniyecekti.Do nun kalbi hızlı atmaya başladı ve kaiye yaklaştı.Gözlerini büyüterek kaiye bakıyordu.
Kai"şurdaki çocukları görüyormusun?"dedi.Do orada oturup gülen çocuklara baktı.Geri Kaiye döndü."sandalyeyi kafasına geçir"dedi yavaş şekilde kulağına söyledi.Do titremeye başlamıştı kai dudaklarını yanağına sürtüp "yaparsan bu gece ımm..benimsin"dedi.Do nun gözleri parlamıştı ve çocuklara döndü. Titremesi geçmişti o sadece bağımlısı olduğu bedeni istiyordu.Kaiyse oyuncağının neler yapabileceğini görmek. Masadakiler soran gözlerle onlara bakıyordu.Chen anlamıştı fakat yeni arkadaşları Kainin psikopatlığını bilmiyordu.
Do doğruldu ve iri gözlerini masaya dikmişti yavaşça yürümeye başladı aklında sadece onları parçalamak vardı.Masaya yaklaştı ve gözü masadaki herkesi taradı biri tam ağzını açıcakken Do kafasını yana eydi ve gözlerini büyüttü ( daha ne kadar büyüye bilir kfllflf) soğuk bir sesle "Benim biriciğimi kızdırmışsınız"dedi ve deli bir şekilde sırıtmaya başladı.
"Sen ne di...." Demeden kafasına sandalyeyi geçirdi .Çocuk yere düştü.Sandalyeyi hala hızlı bir şekilde kafasına geçiyordu ve deli şekilde kahkaha atıyordu. Lay, tao, xıumın, kris şok olmuş şekilde Do yu izliyordu.Okul başkanı Do yu .Kai sadece sırıtarak ortaya çıkardığı canavara bakıyordu.
Sehun Kainin yüz ifadelerinden anlamıştı.Sehun Kaiye hayran bir şekilde bakıyordu.Ondan etkilenmeye başlamıştı.
Öğretmenler devreye girerek Do yu tuttular, ambulans çağırıp çocuğu hastaneye götürdüler. Doyu Suhonun odasına çıkardılar.Okulda ilk olayı olduğu için Suho büyük bir ceza vermedi ama okul başkanı değildi artık. Suho en sevdiği öğrencisinin bunu yapmasının şokundaydı. Tuhaf olanı Do nun sanki doğru olan şeyi yapmış gibi Suho ya bakmasıydı.
Kai kafeteryada otururken gözü Sehuna çarptı, hayran şekilde onu izliyordu. Gözü koluna yapışan kız kılıklıya kaydı. Bakışları sertleşti.
Sıra ondaydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SOĞUK
Fiksi PenggemarOnlar iyi ve kötünün o ince çizgisinde kalan çocuklardı. Hayatın zorluklarıyla o çizginin üstündeki hakimiyetlerini kaybettiler. Kai o gece anlamıştı. Küçük bedeni dahada küçülmüştü, en kötüsüde o karanlık yerde yalnız olmasıydı. Ellerini açıp günl...