11.Bölüm

719 63 4
                                    

Do Luhanı öldürdükten sonra kahkaha atmaya başlamıştı. 'Öldürmek, öldürmek, harika bir duygu' diye düşündü.  Kai de yarattığı canavarı izliyordu. Kai içeri gelip kamerayı kapattı. Do'yu kendine çekip ateşli bir şekilde öpmeye başladı.Geri çekilip Do nun burnun üstüne öpücük koydu.Kai "Duş almalısın"dedi.Do kızarıp "tamam"dedi.

Do odadan çıktıktan sonra Kai bir kaç adamını arayıp burayı temizlemesini söyledi.Burda sayısız kişiye işkence etmişti.Onun için bu çocuk oyuncağıydı.İnsanlar onun kuklasıydı.Kendisini tanrı olarak görürdü çünkü tanrının varlığını hiç hissetmemişti. Şimdiye kadar kafasına ne estiyse yapmıştı.
Kai video kasedini Sehuna gönderdi. Sinirden kızaran suratını gözünde canlandırdıktan sonra keyifle gülümsedi.

Baekhyun Luhanın evine gelmişti ama açan olmamıştı aramalarına da cevap vermiyordu.Endişelenmeye başlamıştı.Sehunun evine gitti kapıyı çaldı.Kapıyı uzun boylu biri açmıştı.Baekhyun şaşkınca bakarken, çocuk konuşmaya başladı kalın sesiyle "kimsin" dedi sinirli olduğu belli oluyordu.

Baek toparlanıp "Sehunu görmeye geldim."dedi Chanyeol kaşlarını kaldırdı "Neden" Baekhyunun siniri bozulmuştu o sıradada Chanyeol karşındaki kısa boylu sevimli çocuğu inceliyordu.

Baek düşüncelerini kafasından atıp "Arkadaşım yani Luhan buradamı ona ulaşamıyorum." Dedi.Chanyeol hüzünlü bakışlarıyla çocuğa baktı.Baek neden böyle baktığını anlam veremedi.Chan "gel içeri" dedi. Ses tonu değişmişti kısık çıkıyordu, Baek kafası karışmıştı içeri girdi.

Etraf darmadağınıktı televizyonun ekranı kırılmıştı, etrafta vazo parçaları vardı.Baek tırsmıştı Chanyeola dönüp"Burada ne oldu ?" Dedi Kapı açıldı. Sehun elleri yara şekilde dışarı çıktı. Çok sinirli gözüküyordu.Baek korkmaya başladı Luhana birşey yapmasından.Sehun Baeke kısa bir bakış atıp evden koşar adımlarla çıktı.

Chanyeol Baekhuyna acıdı."Koltuğa otur sana anlatıcam." dedi Baek titremeye başlamıştı.Dediğini yapıp oturdu Chanyeol soran gözlerle bakıyordu.Chanyeol iç çekip konuşmaya başladı "şimdi sakin ol"dedi Baek kafa salladı hızlı bir şekilde Chanyeol genzini temizliyip konuşmaya başladı.

"dün eve isimsiz bir posta geldi içinden video kasedi çıktı.Bizde ilk umursamadık attık bir köşeye sabah olunca ben merak ettim ve televizyona taktım" Chan kırılmış olan televizyonu gösterdi.

"Sonra içinde..." Baek sabırsızlanmaya başlamıştı sinirlenmişti "eee ne ilgisi var bunun Luhanla" Chan acı şekilde bakıp "içinde Luhana biri işgence edip öldürmesini gösteriyordu" dedi bir çırpırda Baek kelimeleri anlamaya çalışıyordu gözleri büyümüştü şoka girmiş olmalıydı "hayır luhan hayır o karıncaya bile zarar vermez kim neden yapsın ki hı? " dedi gözleri dolmuştu sesi titriyordu.

Kendisini kaybetmişti Chanyeolu yakalarından tutmuş sarsıyordu.Chanyeol'unun içi parçalanmıştı.Bir anda Baek kendine çekip sıkıca sarıldı Baek bağırarak ağlamaya başlamıştı. "Yalan söylüyorsun"dedi bağırarak.Chanyeol ona daha sıkı sarıldı.

Bir saat geçmişti artık ağlamıyordu. Sesiz evi ufak hıçkırıklar kaplamıştı.Chan kafasını okşuyup öpüyordu.Onu koruması gerektiğini düşünüyordu içi parçalanmıştı.Sehun Luhanı umursamıyordu zaten ama ona karşı gelinmesine katlanamazdı.Evi dağıtıp sinirlenmişti 'onun olana dokunulmuştu' Yanındaki meleğe baktı çok saftı onun olmucak kadar neden böyle düşündüğüne anlam veremedi.Daha adını bile bilmiyordu.

Baekhyun sakinleşmişti.Chanyeola dönüp"nasıl kim yapmış "dedi çatalaşmış sesiyle.

"Bilmiyorum yüzü maskeliydi." dedi gözleri tekrardan dolmuştu Baekin.Chanyeol kim olduğunu biliyordu ama söyleyemezdi Sehunla Kainin oyununa karışamazdı o kadar güçlü değildi.

Sehun evden hızlıca çıkmıştı.Spor arabasına binip gazı köklemişti.Okula vardığında hızla sınıfa çıkıp içeri girdi.Öğretmenin bağrışlarını siklemeden Kaiye ulaştı.Kai ona sırıtarak bakıyordu bu onu daha da sinirlendirmişti.Sehun Kainin yakalarından tutup havaya kaldırdı hala sırıtıyordu.

Sehun yüksek sesle "sen yaptın değilmi piç?!" diye bağırdı.

Kai daha çok sırıttı beklenmedik bir hareketle Sehunu geriye itti. Gülümsemesi korkunç bir hal almıştı.Kafasını sağ eyip sırıttı."bunu sen başlattın ufaklık"dedi alaycı sesiyle.Sehun tam yumruk atıcakken Kai bileğeni büküp ters çevirdi sehunun kulağına eğildi vücudları birbirine yapışmış şekildeydi.Sehunun anlamsızca kalbi hızlı atmaya başladı.Kai dudaklarnı sehunun tenini sürterek.

"Benim geçmişimi seni ilgilendirmez ufaklık" derin nefes alıp Sehunun boynuna sıcak nefesini verdi.Sehun ürpermişti.

"Bu oyunu sen başlattın ancak ben bitiririm"dedi.Sehunu itti sınıftan çıktı.Sehun yutkundu ondan korkmaya başlamıştı.'Korkuyordu'.Bu duyguyla ilk kez karşılaşmıştı .Bunu ödetecekti.

Sıra Kyungsoo'daydı.

SOĞUKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin