33.Bölüm

472 40 7
                                    

Chanyeol sabah kapının sesiyle gözlerini araladı 'ah lanet olsun kim ki bu saatte' hem de çırılçıplaktı. Dün gece Baekhyun ve Chanyeol için harika geçmişti.

Chanyeol vücudunu sarmalayan kollardan ne kadar ayrılmak istemesede ısrarla çalan kapı sinirini bozmuştu.Baekhyun elini gözünün altına koyup "Uhh ne oluyor."

Chanyeol yatak da doğrulup esnedi. "Bilmiyorum" pikeyi üstünden atıp ayağa kalktı. Baekhyun Chanyeolu çıplak görüp gözlerini kaçırdı.

Chanyeol, altına bi şeyler geçirip kapıya doğru yürüdü kapının kulpunda durup geri döndü çıplak sevgilisine bakıp iç geçirdi.

"meleğim kim olduğunu bilmiyorum bu yüzden kimsenin seni böyle görmesini istemiyorum" Baekhyunu pikeyle görünmeyecek hale getirdi.

Kapı çalan her kimse önemli bir şey değilse Chanyeol onu gebertebilirdi. Kapıyı hızlıca açıp kim olduğuna baktı. Kai'yi karşısında dikiliyordu karanlık bi aurası vardı gayet ciddi duruyordu.

"Chanyeol işimiz çıktı gitmemiz gerekiyor, aşağıda arabada bekliyoruz." Hızla kapının önünden ayrıldı.

Ne olmuştu ki? Chanyeol şaşkınlıkla Baekhyunun yanına döndü. Tatil bu kadar kısa sürüceğini sanmıyordu.

"Baekhyun" Baekhyun pikenin içinde hareket etti "Pikeyi aşağı indirebilir miyim?" Chanyeol bu tatlılığı bırakıp nasıl gidebilirdi.

Chanyeol buruk bi gülümsemeyle "Evet Baek açabilirsin" Baekhyun bi anda pikeyi üstünden atıp "Oh terlemiştim" yüzü kırmızıydı Chanyeola baktı düşünceli duruyordu.

"ne oldu Chanyeol kimdi o?" Chanyeol saçını kaşıyıp "gitmem gerekiyor Baek eğer sen burda kalmaya devam etmek istersen anlarım. Tao Kris Chen ve Suho burada olacak" bunları söylemek istemiyordu onu bırakmak istemiyordu kendisini suçlu hissediyordu onu buraya getiren oydu.

"Hayır, Chanyeol sen yoksan ben de yokum"Chanyeol ayağa kalkıp giyinmeye başladı.

"Üzgünüm meleğim"Başını öne eğmiş Baek bakmıyordu. Baekhyun yatakdan kalkıp giyinmeye başladı.

"seni geçirmene izin ver bari"Chanyeol Baekhyunu kendine çekip ateşli şekilde öptü "Üzgünüm" dedi.

"Hayır, Chanyeol bu hayatımda geçirdiğim en güzel tatildi üzgün olmanı gerektirecek birşey yok meleğin seni burada bekliyor olacak." Chanyeol sevgilisinin pembe dudaklarına küçük öpücük kondurdu.

Kai arabaya tekme atıp "Lanet olsun" dedi. Sabah GD onu aramıştı.

FLASBACK*

"Sehun telefona bak" mırıldandı Kai. "salak o senin telefonun kendin aç" Sehun yorganı kendine çekip götünü Kaiye döndü.

"off kim arıyorsa onu öldüreceğim" söylenerek elini komidini üstünde gezindirdi. Çalan telefonu eline alıp direk açtı.

"Ne var" dedi sertçe.

"Sana da günaydın Kai" Kai gözlerini açtı bunun kimin sesi olduğunu biliyordu.

"GD beni bu saatte neden aradın?" Esneyerek söylemişti "Ahh Kai sadece nasıl olduğunu merak ettiğim için aramıştım" Kai kaşlarını kaldırdı "Sen benim nasıl olduğumu merak edermiydin?" işte bu tuhaftı.

"Seni severim bilirsin" sesinde ki alaycılığı yakalamıştı Kai.

"Ne istiyorsun kısa kes" lafı dönüp dolaştırıp nereye getirecekti acaba.

"Kai çok sabırsızsın iki çift söz edemiyecekmiyiz. Birbirimizi daha yakından tanımalıyız mesala abin nasıl Kai" Kainin gözleri kocaman olmuştu yatakdan hızla doğrulup "Oruspu çocuğu ne abisi lan!!" kükredi, GD'nin kahkaha sesini duyabiliyordu. Sehun yatakdan kalkıp soran gözlerle sinirli sevgilisine baktı.

SOĞUKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin