VOTE VE YORUMLARI UNUTMAYIN! İYİ OKUMALAR!
Kai, Sehun'u kucağına alıp denizden çıkardı. Sehun, Kai'nin kalbini dinliyordu onun yanında böyle çocuk gibi davranmayı kabul edebilirdi.
Kai Sehunu kumların üstüne koyup alnından öptü koşarak arabaya gitti, miniğinin üşütmesini istemiyordu.Dün hazırladığı kıyafetleri ve battaniye alıp Sehunun yanına gitti.
Sehun, nefes nefese kalmış saçlarından damlalar akan ateşli sevgilisine bakıp iç geçirdi.
"Temiz kıyafet getirdim, hastalanmanı istemem ufaklık."dedi Sehunun üzerine eğildi yavaşça ıslak olan tişörtünü çıkarttı.Sehunun beyaz teni mükemmel gözüyordu yavaşça eğilip omuzuna öpücük bıraktı tişörtü alıp giydirdi.Şimdi zor kısmındaydı Kai kendini kaybedebilirdi, pantolonu Sehuna uzatıp arkasına döndü şimdiden sertleşmişti.Sehun Kai'ye bakıp kıkırdadı, pantalonu giydi.Kai kendi üzerindekini çıkartıp yerden temiz tüşörtü aldı.Sehun Kainin esmer seksi tenine bakıyordu sertçe yutkundu.Sehun Kainin yanına oturdu.Sehun kafasını Kainin göğsüne koyudu.Birbirlerine sıkıca sarıldılar.
"Tanrıya inanıyormusun Kai?"dedi Sehun sessizliği bozup "Ben Tanrıya inanmayı uzun zaman önce bıraktım.".Sehun sesindeki sitemi hissetmişti.
Onunla ilgili araştırma yaptığında ailesinin kaybolmuş olmasını çok garip bulmuştu.Bunları sonra düşünebilirdi uzun zamandır hissetmediği huzurun tadını çıkarmaya devam etti.
Chanyeol omzundaki surata bakıp gülümsedi.Kokusunu içine çekip"Artık gitmeliyim Baek" dedi.Baekhyun kafasını kaldırıp "Gitmek zorundamısın Chanyeol?"dedi.Chanyeol tabi ki de gitmek istemiyordu.
"Ablanın bu özel günün de odanda geçirmeyi planlamıyorsundur umarım."dedi.Baekhyun Chanyeolun haklı olduğunu biliyordu kafa sallayıp kabullendi.
Chanyeol Baekhyunun suratını elline alıp dudaklarına yaklaştı.
"Sen benim meleğimsin Baekhyun."dedi.Baekhyun kızarmıştı.Chanyeol karşısında ki kızarmış yüze yaklaşıp alnını alnına yasladı.Burunları birbirine değiyordu.İkiside birbirinin suratını inceliyordu.Bir anda kapının açılmasıyla. Chanyeol yataktan yere düştü.Bayan Byun karşılaştığı manzarayla sırıttı.
"Bölüyorum ama pasta kesileceğini söylemek için gelmiştim siz devam edin beni takmayın" diyip ellerini havada salladı.
Baekhyun kızarmıştı "yaa anne çık odamdan."dedi bağırarak.Bayan Byun"hay hay çıkıyorum kaldığınız yerden ben hiç gelmemişim gibi devam edin."diyip göz kırpıp kahkaha atarak odadan çıktı.
Chanyeol yerden kalkıp gülümsedi "anneni çok sevdim kafa dengi bir kadın"dedi.Baekhyunda yatağından kalkıp göz devirdi "ya ne demezsin"dedi.
Chanyeol gülüp elini Baekhyunun omzuna attı."Ben acıktım aşağı inip pastadan yiyelim"dedi. Boş olan ellini karnını ovalıyordu.
Baekhyun gülümsüyüp "Tamam"dedi.Aşağı indiklerinde hava kararmış ışıklar yakılmıştı.Uzun süredir odada olduklarını anlamışlardı.
Pasta gelmişti gerçektende çok büyüktü.Vanilya ve çilekten oluşuyordu üstünde de klasik gelin ve damat figürü vardı.
Chanyeol Baekhuna dönüp "Gerçektende çok güzel gözüküyor"dedi.Baekhyun yanındaki sabırsız çocuğa bakıp "ahh Chanyeol biraz sabret salyalarını sil"dedi alayla.
Chanyeol Baekhyunun beklemediği sırada boynuna doğru eğildi kokusunu içine çekti Baekhyun ürpermişti.Chanyeol dudaklarını yalıyıp "onun yerine senide yiyebilir,vanilya kokuna bayılıyorum"dedi boynuna ufak bir öpücük koyup doğruldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SOĞUK
FanficOnlar iyi ve kötünün o ince çizgisinde kalan çocuklardı. Hayatın zorluklarıyla o çizginin üstündeki hakimiyetlerini kaybettiler. Kai o gece anlamıştı. Küçük bedeni dahada küçülmüştü, en kötüsüde o karanlık yerde yalnız olmasıydı. Ellerini açıp günl...