18.Bölüm

729 58 6
                                    

Chanyeol Sehun'u okula götürürken aptalca sırıtıyordu.Sehun yanındaki sevgi pıtırcığına bakıp göz devirdi. 'Harbi salak bu çocuk.' Okula vardıklarında arabadan hızlı bir şekilde indi.

Chanyeol yerinde duramıyordu.Etrafa bakıp göz gezdirdi. Herkes meraklı gözlerle yeni gelen uzun boylu çocuğa bakıyordu .

Üzgünüm ben Baekhyuna aitim diye bağırmak istiyordu.Sehun Chanyeola "Beni takip et koco oğlan kaybolmanı istemem."Chanyeol sırıtıp arkadaşını takip etmeye başladı.

Chanyeol yürürken etrafta göz gezdiriyordu neredeydi bu çocuk.Sehun "ben sınıfa çıkıyorum aradığını çabuk bul.İyi şanslar" dedi.Chanyeol salakça sırıtıp etrafta boş boş dolaşmaya başladı.Yürürken aniden birine çarptı.kafasını aşağı çevirdi.Bugün şanslı günü olmalıydı.

Baek kafasını kaldırıp ona sırıtan Chanle göz göze geldi."ah Chanyeol"dedi.Chanyeol ismini hatırlamasıyla daha çok sırıttı.Baekle chanyeol çok yakın duruyordu.Baek kalbi hızlı atmaya başladı.Chanyeolda farklı durumda değildi.

Chanyeol "Bende seni arıyordum"dedi.Baek kaşlarını kaldırıp "Neden" dedi.Chanyeolu gördüğünde arkadaşının ölümünü hatırlıyordu.Bu biraz kötüydü.Gözleri doldu ağlamıcaktı.

"Seni yakından tanımak istiyorum baek" dedi.baek şaşırdı "B-beni yakından tanımak mı?"Dedi.

Chanyeol hızlıca konuşup."Şey yani arkadaş olarak pek arkadaşım yok "dedi kafasını kaşıdı.Bir tane var oda sadist zaten diye düşünüp iç geçirdi.

Yaptığı hata kafasına dak etti 'arkadaşmı' ciddimisin Chanyeol.Onu yatakta ne kadar iyi olduğunu düşünen bir arkadaş.Kafasına kazık sokmak istiyordu.Bunu sonrada yapabilirdi baekin cevabını bekledi.

Baek gülümseyip "Olur "dedi.Chanin çok iyi biri olduğunu düşünüyordu her nekadar arkadaşının pisikopat olduğunu bilsede.Chan ellerini çırparak "hadi seni kaçırıyorum."Baek gözlerini kocaman açıp "Ama dersler... "Cümleyi tamamlayamadan Chan kolundan tutup sürüklemeye başladı "baek ben senin arkadaşınım sus ve beni takip et"Baek yeni arkadaşını takip edip gülümsedi.

Kai okula geç kalmıştı.Zaten uyamamıştı.Kafeteryadaki arkadaşlarının yanına yürümeye başladı Layle Xıumın hızlı hızlı yeni gelen nakil öğrencilerden bahsediyordu.

"Dostum çok yakışıklı olduklarını söylüyorlar."dedi Lay ve gamzelerini göstererek sırıttı.Xıumın" ve çok tehlikelilermiş bu çok havalı"diyip ağzına kocaman hamburgeri soktu.Arkadaşları Xıumıne bakıp kahkaha atıyordu.Chen oralı değildi aklı Suhodaydı.

Kai sandalyeyi çekip oturdu.Herkes Kaiye bakmaya başlayıp "Dostum berbat gözüküyorsun bune hal "dedi Kris.Gözlerinin altı uykusuzluktan moraran arkadaşına baktı.Kai gülümseyip "Kız fenaydı "dedi ve göz kırptı.

Gerçekleri söyleyemezdi."Waoww adamım çok şanslısın"dedi Lay.Kai yanlarından sinirle ve hızlı geçen Sehuna baktı.Duymuşmuydu acaba diye düşündü.

Sehun kafeterya indiğinde Kaiyi gördü kalbi heyecandan çok hızlı atıyordu aynı ergen bir genç gibi.Bu iğrençti.Kendisine göz devirip o tarafa yürümeye başladı.Kainin konuşmasına kulak astı."kız fenaydı"diyip göz kırpmıştı.Bir anda beynine kan sıçramıştı.'ne kızı ' bağırmak istiyordu.hesap sormak istiyordu ama o kimdiki.Ne ara bu kadar Kaiden hoşlanmaya başlamıştı.

Hızla yanlarından geçip çıkışa doğru yürümeye başladı.Omuzuna çarpmayla tökezledi.'Kimdi lan bu!' Sinirden elleri titriyordu arkasına dönüp yürüyen altı kişilik gruba bakıp "hey sen" diye kükredi.Grup durmuştu bütün okul onları izliyordu.

Grup arkasına döndü.Üstlerinde siyahtan başka renk yoktu.Korkunç bir havaları vardı.Uzun boylu bir çocuk suratında maske vardı.

Sehun sizce korkarmıydı.Koca bir hayır.Liderleri olduğu düşündüğü çocuk bir adım ileri attı.Baya kaslı gözüküyordu.Grup sırıtmaya başladı kısa boylu çocuk kafasına iki yana sallayıp "tı tı tı yanlış kişiye bulaştın" dedi.liderleri olan çocuk Sehuna dönüp kaşını kaldırdı "Bana mı dedin" dedi.

Sehun sinirle gruba bakıp "evet sana dedim Hemen benden özür dile.Önümde diz çök."dedi kafasını yukarı kaldırdı.Tanrı gibi duruyordu.Sehun mütişti.Sehun piç smile yapıp gruba baktı.Grup etkilenmişti fakat belli etmediler gülmeye başladılar.Maskeli çocuk "Bang boş ver kaşınıyor işte ilk günden olay çıkmasın"dedi.

Bang de sırıtıp "Haklısın dos..."diyemeden yüzüne inen sert yumrukla yere düştü.Sehun ona yumruk atmaya devam ediyordu.Korkunç şekilde kahkaha atıyordu.Grup şakınlıkla Sehuna bakıyordu.

Sehun yakalarından tutup Bangi havaya kaldırdı."Şimdi bu surata birdaha bak asla unutamıcaksın"diyip kafa attı.Yakalarını bırakıp sertçe yere bıraktı.Bang kafasını hızla yere çarptı dudaklarından acı dolu inleme çıktı.sehun kafasını doğrudan Kaiye döndürdü ve sırıttı kai ona hayran bir şekilde bakıyordu.Bu bakışları sevmişti.Sinirini atmıştı.Okuldan çıkmaktan vazgeçip sınıfa doğru yürümeye başladı.

ARKADAŞLAR!!! Yorum yapmayı unutmayın :D Şimdiden teşekkürler

SOĞUKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin